Customer Service Agent till LeasePlan
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-01-13FöretagetLeasePlan är ett av världens ledande leasingbolag, med 1,7 miljoner fordon i över 30 länder. LeasePlan hanterar sina fordon genom hela livscykeln, allt från inköp och underhåll till att sälja återlämnade leasingbilar.
Med över 50 års erfarenhet är LeasePlan en pålitlig partner för sina företags- och SME-kunder, såväl som för enskilda konsumenter. Oavsett om ni behöver en enstaka bil eller flera, är det LeasePlans uppdrag att tillhandahålla 'any car, anytime, anywhere' - så att ni kan fokusera på what 's next.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer Service Agent hanterar och administrerar du inkommande ärenden, främst från företagets kunder (fleet managers). Det finns även en gemensam mailfunktion där resterande ärenden hanteras. Fokus är att skapa kundnöjdhet och hitta lösningar för varje enskilt ärende, vilka du sedan administrerar i olika affärssystem. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Ett vanligt ärende kan vara att en kund vill ändra förare på en bil, utföra ett bolagsbyte, svara på avtalsfrågor eller grotta i mer komplexa fakturautredningar.
Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett team där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Ditt arbete mäts tillsammans med ditt team för att ständigt förbättra er service. Vidare tar du en naturlig stöttande roll gentemot dina kollegor. Slutligen tar du ansvar och är en länk till KAM teamet för att tillsammans lösa ärenden som inkommer från kunder.
Kvalifikationer• Minst två års arbetslivserfarenhet från kundtjänst
• God dator- och systemvana
• B-körkort
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Meriterande om du tidigare arbetat inom fordon eller bilbranschen
Vi söker dig som tar ansvar för ett arbete och brinner för att skapa kundnöjdhet, förtroende och att bygga långsiktiga kundsamarbeten. Du är en god kommunikatör och duktig på att lyfta blicken och stötta i teamet, vilket också gör dig till en framgångsrik problemlösare. Vidare har du ett stort driv, förmåga att se helheten samt kan hitta potentiella processförbättringar och utveckla samarbeten.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, omgående, stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5037127
Observera att sista ansökningsdag har passerat.