Customer Service Agent till Klarna
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du vara med och utveckla Klarnas kundservice?
Publiceringsdatum2013-07-03FöretagetKlarna grundades i Stockholm 2005 med idén att erbjuda en transparant betalningslösning som skulle tillåta konsumenter och handlare att interagera med varandra så tryggt och enkelt som möjligt. Detta görs genom att låta konsumenten få varan först och betala efteråt, medan Klarna tar kredit -och riskansvaret för bedrägeri. Idag är Klarna ett av Europas snabbast växande företag. På bara åtta år har de vuxit till 750 anställda verksamma i sju europeiska länder med över 9 miljoner konsumenter. Målet är att bli marknadsledande inom fakturatjänster i hela världen och förändra världens e-handelsbutiker. Nu söker Klarna ett antal personer som kommer att tillhöra kundtjänsten.
Om jobbet
Som Customer Service Agent kommer du att arbeta med support mot både privatpersoner och e-handlare. Med snabb, pedagogisk och personlig service genom administrativ och teknisk support via telefon och e-mail, hjälper du kunderna på bästa sätt. Jobbet innebär tex att utreda betalningar, hitta felbetalningar, hantera fakturor, mm. Du jobbar i ett team av medarbetare som har hög social kompetens, stort lösningsfokus samt har en ambition att ständigt leverera service bortom skyarna.
Möjligheter
Klarna erbjuder dig en internationell arbetsplats fylld med smarta och ambitiösa kollegor. Som medarbetare på ett av Sveriges snabbast växande företag kommer din insats göra skillnad och bidra till att ta Klarna och dig till nästa nivå. För rätt person med höga mål finns alla möjligheter här.
KvalifikationerVi söker dig som har möjlighet att tillföra positivitet, driv och laganda. Du räds inte nya utmaningar och att utvecklas utifrån nya mål både individuellt och i teamet är en självklarhet för dig. Erfarenhet inom callcenter, kundservice och administration är mycket meriterande. Du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat. Det är meriterande om du kan ytterligare språk som tyska, holländska, norska eller danska.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är den 22/7 då utbildningen startar. Uppdraget är till att börja med på 2 månader med möjlighet till förlängning eller rekrytering. Vi intervjuar på kort varsel då starten är snart.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=335Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 252 30, alt
daniel.engblom@hero.seHero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnge följande referens när du ansöker: Customer Care Klarna
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktDaniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1599202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.