Customer Service Agent/ Servicekoordinator i Stockholm

eWork Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-09-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Service Agent/ Servicekoordinator i Stockholm" (publicerad 2016-12-22) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos eWork Group AB i Stockholm, Västerås, Linköping, Jönköping, Göteborg eller i hela Sverige

Ework Group är en marknadsledande och oberoende konsultleverantör i norra Europa med fokus på IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Utan anställda konsulter kan Ework opartiskt matcha varje uppdrag med rätt kompetens från hela marknaden. Ework är grundat i Sverige år 2000 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. Bolaget har ramavtal med fler än 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar samtidigt 6 000 konsulter på uppdrag. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Eworks aktier är noterade på NASDAQ OMX Stockholm. Läs mer här!

Möt din framtida kollega Viktor, som berättar lite kort om sin vardag, här!

ServiceCenter är en Nordisk funktion med ansvar för alla våra kontor i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Polen. ServiceCenter är ett supportteam till konsulter, kunder, våra egna kundteam och kollegor. 

Är du vår nya Service Agent?
Genom kontakt med våra kunder, konsulter samt medarbetare via telefon och mail hanterar du diverse frågor och ärenden på ett professionellt, angeläget och alert sätt. Support som präglas av högkvalitet, effektivitet och service är en konkurrensfördel - ditt arbete är viktigt för eWorks relationer och fortsatta framgång.

I din roll har du tätt samarbete med vår juridiska och ekonomiska avdelning. Vanliga ärenden handlar om ändringar- och kvalitetssäkring av kontrakt, frågor om moms, skatter och försäkringar, felsökning av fakturor, tidrapportering, betalningar m.m. Du kommer tillsammans med teamet arbeta mycket med ständiga förbättringar för att utveckla processer, rutiner och vårt arbetssätt.

Dina dagliga mål:

• Ge support av hög kvalitet och service
• Hantera samtliga kontakter med intresse och lösningsfokus
• Alltid göra ditt bästa för att bidra till dig egen, ditt teams och eWorks framgång.

Matchar vi varandra?
Våra värderingar beskriver dig som person. Du är professionell, angelägen och alert. För att trivas måste du älska service. Du är lösningsfokuserad och strävar efter att leverera högkvalitet och "det lilla extra". Du trivs med många kontaktytor och är bra på att kommunicera. Du kan hantera flera ärenden parallellt och har en förmåga att prioritera. Självklart är du en lagspelare, som bidrar med positiv energi och driv.  

Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice/ ärendehantering med vana att besvara frågor och ge support via mail och telefon - men vi förutsätter ett intresse och vilja.

Eftersom många av våra kunder är internationella är det krav att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper i norska, danska, finska eller polska är meriterande.

Varför eWork Group?
Det är här det händer! Vi står aldrig still! Vi investerar i våra medarbetare, eftersom vi vet att det lönar sig i längden. Tillsammans har vi lyckats bli marknadsledande! Vi trivs i vardagen och jobbar som ett lag - och ger alltid det lilla extra! Vår höga servicegrad gör oss unika på marknaden. Vi brinner för att överträffa förväntningarna, oavsett om det är kunder, konsulter eller kollegor.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Publiceringsdatum
2016-09-27

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ework Group AB

Adress
Ework Group AB
Klarabergsgatan 60
11121 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3071866

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från eWork Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos eWork Group AB: