Customer Service Agent - extrajobb
Resurs Bank AB / Backofficejobb / Helsingborg
2025-07-03
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg,
Malmö,
Borås,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Är du en fena på kommunikation och service? Söker du ett extrajobb där du får bidra till en kundupplevelse i toppklass? Hos oss på Resurs bank utgör Customer Service navet i kundupplevelsen. Här hanterar vi både kundservice och kundnära administration - och vi söker dig som brinner för att ge riktigt bra service! Hos oss får du en utvecklande roll med daglig kundkontakt, där telefon och chat är dina främsta arbetsverktyg. Efter en gedigen introduktionsutbildning inom våra system, produkter och försäljningsmetodik, är du redo att leverera kundupplevelser i toppklass - och ha kul på vägen!
För att ytterligare öka upp flexibiliteten i vår bemanning, och därmed öka kundnöjdheten, söker vi nu fler timvikarier och deltidsanställda - ett bra alternativ för dig som inte önskar arbeta heltid, eller redan har en annan huvudsaklig sysselsättning. Ditt schema kommer således variera beroende på din tillgänglighet och dina önskemål - och beroende på våra behov, som skiftar under året. Behovet av personal är ofta stort på måndagar och runt lönehelger. Vad du kan förvänta dig:
Ett team med hög energi, starkt kundfokus och tydliga mål
Ett strukturerat arbetssätt där vi ständigt mäter, följer upp och firar våra framsteg
Möjlighet att utvecklas inom service och försäljning i en dynamisk miljö
En arbetsplats som uppmuntrar nytänkande och teknisk nyfikenhet
Vi tror att du:
Trivs i en roll där kunddialogen står i centrum
Ser försäljning som en naturlig del av att skapa värde för kunden
Är nyfiken på teknik och gillar när arbetssätt utvecklas
Gillar högt tempo och tycker om att arbeta mot tydliga mål
Vi söker dig som har en positiv inställning, en naturlig känsla för service och ett öga för kvalitet. Du är flexibel, gillar att lösa problem och trivs i en snabbrörlig organisation med tillväxtfokus. Vi ser gärna att du har:
Några års erfarenhet av kundservice eller annan serviceinriktad roll
Arbetat i Callcenter eller liknande miljö, med både chat och telefoni
Goda kunskaper i svenska och engelska - och gärna ytterligare ett nordiskt språk
Avslutad gymnasieutbildning med godkända betyg
Viktigt att känna till
På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag.
Om Resurs:
Med över 40 års erfarenhet inom Retail Finance är vi idag en av Nordens ledande nischbanker. Vi erbjuder smarta betal- och finansieringslösningar till både företag och privatpersoner - och har över 6 miljoner kunder i ryggen. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler på vårt huvudkontor på Väla, Helsingborg. Vi har trygga anställningsvillkor och kollektivavtal, och alla anställda omfattas av förmåner som friskvårdsbidrag, massage, subventionerad lunch m.m.
Ansök
Genom att skicka in ditt CV och svara på en videofråga - enkelt och personligt. Intervjuer sker i första hand på plats på vårt huvudkontor i Helsingborg under juli månad. Tjänsterna som erbjuds är timanställning och deltidskontrakt tillsvidare (20-32 tim/v), med 6 månaders provanställning. Anställningen inleds med en tre veckor lång grundutbildning (på heltid) med start 18 augusti. Skicka in din ansökan redan idag - vi ser fram emot att höra från dig!
#LI-LN1
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-08-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Resurs Bank AB (org.nr 516401-0208),
https://www.resursbank.se/ Arbetsplats Resurs Bank
Kontakt Katarina Lager
katarina.lager@resurs.se Jobbnummer 9416299