Customer Operator till spännande bolag!
Amga AB / Butikssäljarjobb / Danderyd
2017-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Operator till spännande bolag!" (publicerad 2017-01-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Amga AB i Danderyd,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Stockholm eller i
hela Sverige AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom finans & bank, försäkring, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.
Om vår uppdragsgivare
Vår uppdragsgivare levererar professionell svarstjänst åt multinternationella företag såsom Osram Formpipe och Pågen.
Deras kunder använder tjänster såsom tillfällig telefonpassning, helhetsansvar för växelnumret samt kundtjänst. Vår uppdragsgivare har växt organiskt och har idag drygt 45 anställda som har hand om många olika ärenden från deras kunder.
Din roll
Som customer operator kommer du ansvara för inkommande ärenden via telefon och mail från kunder inom flertalet olika branscher. Som medarbetare inom företaget trivs du att arbeta med kundkontakt i ett högt tempo. Vidare har du lätt för att ta till dig instruktioner och trivs att anpassa dig efter olika kunders behov.
Ditt främsta arbetsverktyg är telefon och dator. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande kunderna på ett effektivt och professionellt sätt samt att du är en van dataanvändare.
Tjänsten är på heltid med kontorstider. Din anställning börjar med en gedigen grundutbildning på 3 veckor där kontinuerlig vidareutbildning ingår. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning både individuellt och i grupp.
Du får en ansvarsfull roll i att stödja hela teamet med tyngdpunkt på kundkontakten.
För att lyckas som customer operator hos vår uppdragsgivare behöver du:
• Ha tidigare erfarenhet av arbete inom service och är van med kundkontakt.
• Ha starkt kundfokus
• Ha ett trevligt och tillmötesgående sätt samt trivs med kundkontakt över telefon.
• Är ansvarfull och positiv
• Behärska svenska och engelska i tal och skrift
Vidare är du självgående i ditt arbete och växer med ansvar och förstår din del av kundens affärskedja. Du trivs att arbeta i ett team med en familjär kultur med stora utvecklingsmöjligheter.
Ansök nu
Skicka in din ansökan redan idag! AMGA hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 31 januari. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta, Martin Edin - 08 551 118 72.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
1 -
Publiceringsdatum2017-01-03ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAMGA AB
AdressAMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 3242648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.