Customer & Service Coordinator
Malmö Aviation AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Malmö Aviation AB i Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Vill du arbeta som Customer
& Service Coordinator på kabinavdelningen?
Kort om tjänsten
Vi söker
dig som har pionjäranda och vill vara med att bygga upp en helt ny
befattning inom kabinorganisationen där skapandet
av det goda kundmötet är centralt. Du blir en nyckelperson för att vår
kulturella plattform "Nära dig" ska omfatta alla i kabinorganisationen. Det
innebär även att du kvalitetssäkrar att
vi lever upp till uppsatta mål gällande bemötande, service och ombordprodukt.
I rollen
ligger att vara en stark länk mellan den kommersiella enheten och då speciellt produkt-
och inflight. Du kommer också att ta del
av kundsynpukter via Customer Relations för att utveckla kundmötet ombord.
Publiceringsdatum2014-11-12ProfilVi söker dig som är kreativ och tänker nytt, som ser möjligheterna och vill
och vågar prova nya saker. Du bör gilla
ordning och reda, vara drivande och
engagerad, samt har lätt för att anpassa dig till förändrade situationer och se
möjliga lösningar. Då du kommer att
arbeta både i team och självständigt är det viktigt att du är lyhörd för andras
åsikter samtidigt som du är van att ta eget ansvar för att arbetsuppgifterna
blir utförda.
Dina utmaningar
Baschefernas förlängda arm för att nå ut och
utveckla kabinpersonalen så att de känner sig trygga i kundmötet och med vårt
nya varumärke.
Skapa förutsättningar för att bolagets nya
kulturella plattform implementeras och omfattar hela kabinorganisationen
Kontinuerligt erbjuda information och vägledning
till kabinpersonalen på alla baser så att de känner sig pålästa om nya
servicekoncept inte minst charterprodukten.
Utarbeta undervisningsmaterial och undervisa
kabinpersonalen på initial- och requalificationkurser i bemötande och service.
Samordningsansvar för uniformerna inom
kabinorganisationen.
Tjänsten är på heltid med
placering på BMA samt din hemmabas, men du kommer även att arbeta på övriga
baser samt på huvudkontoret i Malmö. Om
du är flygande är det önskvärt att du bibehållerdin kvalifikation men aktiv
flygtjänst kommer endast att kunna utföras undantagsvis.
Meriterande
Erfarenhet av arbete med kundnära
kommunikation
Datavana speciellt i Excel och PowerPoint
Vana vid att analysera och följa upp för att kvalitetssäkra
produkten
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Mycket god kännedom om flygande verksamhet
Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför
verksamheten och ser därför gärna manliga sökande, och sökande med olika
bakgrund och livserfarenhet till tjänsten.
Din ansökan
Om du har
frågor kontakta Cabin Crew Manager Titti Ringström, 070-606 37 99 eller HR
Manager Bibi Nemrin,070-606 66 61.
Din ansökan
vill vi ha senast den 30 november 2014 via länken nedan. Vi har tyvärr ingen
möjlighet att ta emot ansökningar via vanlig post eller e-post.
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattning40 timmar/vecka Tillsvidare
ErsättningMånadslön
Individuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBibi Nemrin
FöretagMalmö Aviation AB
AdressMalmö Aviation AB
Box 37
20120 Malmö
KontorsadressBox 37
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2065346
Observera att sista ansökningsdag har passerat.