Customer Experience/Support Manager

LS Jobbet AB / Chefsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos LS Jobbet AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Fler och fler handlar på nätet samtidigt som intresset för matlagning ökar vilket ställer höga krav på vår kundservice. Vi söker därför en chef till vår avdelning för kundupplevelse och support. Ditt fokus kommer att ligga på ledarskap och kontinuerligt förbättringsarbete.
Om rollen
I rollen ansvarar du för avdelningen i sin helhet, vilket innebär att den dagliga driften ska fungera men också att rekrytera till och utveckla vårt växande kundserviceteam som i dagsläget består av en handfull personer. Ditt fokus i det dagliga är att hjälpa teamet hantera flödet av ärenden men du har samtidigt ett proaktivt förhållningssätt och letar ständigt efter förbättringsmöjligheter. Tillsammans med teamet analyserar du flödesdata och det är du som kommunicerar förbättringsförslag till andra avdelningar inom KitchenTime samt till våra leverantörer. Rollen innebär resultatansvar och du rapporterar direkt till VD.
Om dig
Du har en gedigen ledarskapserfarenhet där du haft personalansvar, antingen som chef eller som teamleader. Du har erfarenhet av HR-frågor och budgetansvar. Vidare har du som söker erfarenhet av ett kundservicerelaterat jobb sedan tidigare. God svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. KitchenTimes verksamhet är transaktionsintensiv och därför ser vi det som meriterande om du har erfarenhet av verksamheter med stora flöden. Meriterande är även om du har ett intresse för köksprodukter/inredningsprodukter.
Som person drivs du av att bygga team och du har en stark kommunikativ förmåga. Du är analytisk och du har en god förmåga att dra slutsatser och genomföra förändringar i din verksamhet. Du är tekniskt orienterad och systemkunnig och har ett övergripande perspektiv.
Vi erbjuder
KitchenTime är ett ungt och växande företag och vi som jobbar här ser oss alla som ambitiösa och drivna. Vi arbetar ständigt för att utvecklas och bli ännu bättre. Det är en entreprenöriell organisation där du har chansen att påverka och bidra. Vi sitter dessutom i ett centralt kontor, ett stenkast från Resecentrum i Uppsala!
Annat viktigt att veta
Rollen är på heltid tillsvidare med 6 månaders provanställning.
Vid frågor om rekryteringen ber vi dig kontakta rekryteringskonsult Anna Nord, Jobbet.se, 018-4707112 eller Andrea Hartwig, Jobbet.se, 018-4707103.
Rekryteringen sker löpnade så du är välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2022-03-03

Kvalifikationer
Gedigen tidigare ledarskapserfarenhet och personalansvar
Erfarenhet av HR-frågor och budgetansvar
Erfarenhet av ett kundservicerelaterat jobb
God svenska och engelska i tal och skrift
God förståelse för tekniska system

Meriterande
Erfarenhet av verksamheter med stora flöden
Intresse för köksprodukter/inredningsprodukter

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ls Jobbet AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ls Jobbet AB (org.nr 556375-2822)

Arbetsplats
KitchenTime

Jobbnummer
6398766

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från LS Jobbet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos LS Jobbet AB: