Customer Care & Admin Agents
Lykka AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lykka AB i Uppsala Nu söker vi två superstars på deltid till vårt team för Customer Care & Admin.
Lykka.se grundades 2010 och är ett av Sveriges ledande e-handelsbolag inom köksprodukter. Vi är ett ungt och ambitiöst team som jobbar för att skapa Nordens bästa utbud och shoppingupplevelse inom köksprodukter på nätet. Ta chansen att bli del av ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag när vi nu söker en begåvad, smart, och driven kollega för att ta ytterligare steg mot våra mål.
Publiceringsdatum2014-05-28Om tjänstenSom Customer Care & Admin Agent på Lykka.se är ditt huvudfokus att ge våra kunder fantastisk service. Du kommer också att få andra administrativa uppgifter som ger dig möjligheter att få inblick i olika avdelningar och lära dig mycket om hur vår organisation fungerar.
I denna roll kommer du att ha kontakt med våra kunder både via telefon och e-post. Du kommer även att ha regelbunden kontakt med personalen på vårt lager och med våra leverantörer för att kunna ge våra kunder rätt information och se till att rätt vara skickas ut i rätt tid till rätt kund.
Tjänsten är på halvtid och du jobbar från vårt kontor i absoluta centrum i Uppsala. Vi sätter löpande schema tillsammans med dig för att det ska passa med dina övriga åtaganden, som t ex studier.
Om dig
Du är social, positiv och älskar att hjälpa andra människor och när du får någon att le blir du varm inombords. Du är strukturerad och ordningsam och bra på att lära dig nya saker.
Som person är du passionerad för det du gör och trivs när du får bidra med dina egna tankar och idéer som driver ditt arbete framåt. Du trivs med att jobba självständigt och fokuserat med dina arbetsuppgifter, men gillar också att jobba i en miljö med mycket kontakt inte bara med kunder utan även med kollegor.
Vi söker dig som är ung, åtminstone i sinnet, och som vill vara med och bygga något stort.
Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten.
Kvalifikationer• Flytande svenska och goda kunskaper i engelska
• Minst gymnasial kompetens
• Erfarenhet från restaurang, butik, kundtjänst och försäljning är meriterande men ej ett krav
• Intresse för matlagning, e-handel, internet, detaljhandel eller inredning
• Erfarenheter som visar på drivkraft och initiativförmåga
Följande är starkt meriterande:
• Norska
• Danska
• Grafik/design-kunskaper
• Van att blogga
• Kockerfarenhet
• Kunskaper i HTML/CSS/ASP
• Fotografering
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en möjlighet att spela en viktig roll i ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag. Här erbjuds du kontor i absoluta centrum i Uppsala på en arbetsplats med utmaningar, öppenhet och en avslappnad men framgångsorienterad arbetsmiljö. Vi delar alla entusiasm för e-handel och hjälps åt att forma framtiden för detaljhandeln.
Tjänsten tillsätts löpande med sista ansökningsdag 6 juni. Så snart vi hittar rätt kandidat tillsätts tjänsten, så skicka din ansökan snarast. Tillträde omgående, men hör av dig om dina förutsättningar ser annorlunda ut.
Ansök till
jobb@lykka.se och var noga med att den svarar på följande frågor:
Varför du vill jobba som Customer Care & Admin Agent
Varför du vill jobba på Lykka.se och inte någon annanstans
Läs annonsen i dess helhet på
http://jobb.lykka.se/lediga-tjanster/customer-care-admin-agents/Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
ErsättningFast lön
Fast lön per timme.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-06
Läs mer på
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@lykka.seFöretagLYKKA AB
AdressLYKKA AB
Dragarbrunnsgatan 39
75320 UPPSALA
KontorsadressDragarbrunnsgatan 39
UPPSALA
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 073-248 54 15
E-postadress:
jobb@lykka.se Jobbnummer 1891644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.