Customer Care Agents, APM Terminals - Göteborg
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Vi söker ambitiösa och energiska Customer Care Agenter till APM Terminals Nordics i Göteborg. I denna position kommer du att ansvara för leverans av snabb och konsekvent hantering av kundernas behov, med hög servicenivå - vilket lämnar alla våra kunder en kundupplevelse i världsklass!
Publiceringsdatum2023-06-19Om tjänstenSom Customer Care agent kommer du assistera i alla kundvård relaterade aktiviteter. Du kommer att vara den första kontaktpunkten för våra externa kunder, där det är av vikt att leverera hög servicenivå och tillhandahålla effektiva lösningar på kundproblem.
Huvudsakliga arbetsuppgifter kan bland annat vara:
• Agera som första kontaktpunkt gentemot externa kunder och leverera hög servicekvalitet.
• Besvara kundfrågor och hantera kundproblem.
• Ansvara för hantering och dokumentering av kundfeedback och arbeta med lösningar för bättre kundupplevelse.
• Bidra till en miljö som stödjer lärande, utbildning och utveckling.
Det kan även förekomma andra typer av administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder en spännande karriärmöjlighet i den dynamiska och utmanande världen av terminaloperationer, som kännetecknas av högt tempo och mångfald. Du kommer att få fokusera på att skapa värdefulla relationer med intressenter, arbeta med dedikerade team i en miljö där du kommer att uppskattas, erkännas och väl belönas.
Detta är ett konsultuppdrag på 100%.
Om dig
Vi söker dig som är serviceminded med ett prestigelöst och lösningsorienterat förhållningssätt. Vi ser gärna att du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt och förstår värdet av en god kundnöjdhet och ett kundcentrerat arbetsätt!
Önskade kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundtjänst / customer care.
• Van vid att kommunicera över telefon samt mail, med datorsystem som arbetsverktyg.
• Obehindrade kunskaper i svenska och engelska språket, i tal och skrift.
Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet!
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Enna Dedagic via
enna.dedagic@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVi ser fram emot din ansökan!
Sökord
APM, Terminal, Customer Service, Kundtjänst, Kundsupport, Customer Support, Swedish, engelska, English, Danish, Norwegian, Finnish, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco, Customer Care
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41848".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Enna Dedagic
Jobbnummer 7895368
Observera att sista ansökningsdag har passerat.