Customer Care Agent / kundtjänst / deltidsjobb

Bravura / Butikssäljarjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Gotland, Oskarshamn, Oxelösund, Nynäshamn, Nyköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-06-21

Företaget
Sergel Kredittjänster är ett inkassoföretag som arbetar med kredit- och inkassotjänster i Norden och Baltikum. Företaget består av cirka 150 medarbetare. Arbetsplatsen präglas av en god atmosfär, högt i tak och utvecklande arbetsuppgifter. Tjänsten är placerad i Sergels lokaler i Visby där cirka 30 medarbetare arbetar.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Care Agent ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden, varav de flesta inkommer via telefon. Resterande ärenden inkommer via webben, mail och chatt. Du hanterar kundernas ärenden i processen både före och efter fakturan hamnar hos inkasso. Syftet med din roll är att vägleda kunden för att tillsammans hitta en lösning innan fakturan hamnar hos inkasso eller går till Kronofogden. Du administrerar sedan ärendena i de olika affärssystemen. Ditt arbete mäts på samtalslängd, bemötande och lösningsgrad.

Anställningen inleds med en introduktion och därefter förväntas du arbeta omkring/minst 8 timmar i veckan, fördelat på antingen hel- eller halvdagar. Du kommer att ha möjlighet att själv anmäla vilket eller vilka pass du kan tänkas arbeta.


Kvalifikationer
• Annan huvudsaklig sysselsättning. Exempel på det kan vara studier, elitidrott eller eget företag
• Minst ett års arbetslivserfarenhet från servicerelaterat arbete
• God system- och datavana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom kundtjänst, inkasso eller ekonomi

Som person har du intresse och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar, såväl internt som externt. Du är van att driva ditt arbete framåt på ett självständigt och strukturerat sätt. Vidare är du öppen för förändringar och har förmågan att handla och agera utifrån olika situationer.

Övrig information:

Start: Mitten av september
Plats: Visby
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Customer Care Agent, kundtjänst, administration, handläggning, kredit, kundservice, kundtjänstmedarbetare, support, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare, Visby, deltidsjobb, deltid, extrajobb, student

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0980

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4218589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: