Customer Advisor (vikariat), Nordea Finans

Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Stockholm, Sollentuna, Upplands Väsby, Vallentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Vill du ge våra största företagskunder förstklassig service?

Motiveras du av att själv kunna driva och påverka processer för att öka kundnöjdheten? Har du ett brinnande intresse för digitalisering samt att utreda förutsättningar för det?

Då är rollen som Customer Advisor hos oss på Nordea Finans något som skulle passa dig!

Tjänsten är ett vikariat med start under sommaren och planerat slutdatum 2018-08-31.

Om tjänsten

Som medarbetare på Nordea Finans blir du del av ett bolag som under ett antal år haft en ledande roll som finansbolag i Sverige. Framgången bygger på vår gedigna kompetens och erfarenhet samt ett nära samarbete med Nordeas kontor och våra samarbetspartners.

På Customer Service, är vårt huvuduppdrag att säkerställa Great Customer Experiences genom höga servicenivåer, effektiva processer och ett professionellt bemötande.

Vi siktar på att generera merförsäljning på såväl nya som befintliga privatkunder med hög kundnöjdhet och kvalitet, som en naturlig del av servicen.

Det dagliga arbetet innebär bland annat att du:
Tar hand om upplägg av nya ramavtal. Administrerar upplägg av nya delavtal under ramavtalen, Hanterar löpande förändringar av avtalen i form av till exempel förlängningar, limitförändringar och avslut. Tar hand om inkommande telefonsamtal och mejl från våra kunder, leverantörer, kollegor på bankkontoren och inom andra delar av värdekedjan. Ansvarar för att hantera en del av betalningsflödet från våra kunder och samarbetspartners.

Din profil

Som Customer Advisor är det viktigt att du har ett brinnande intresse för våra kunder och en passion för affärer.
Vi söker dig som är utåtriktad, driven och alltid utgår från kundens behov. Du tar eget ansvar för att arbetet blir utfört och jobbar proaktivt med att hitta lösningar och leverera Great Customer Experiences. Du har en positiv attityd och stor initiativförmåga som aktivt bidrar till förändring och förbättring på din arbetsplats. Det är meriterande om du tidigare arbetat med kundservice i någon form.

Mer information och skicka ansökan

För närmare information om tjänsten och verksamheten är du välkommen att kontakta Lisah Samuelsson 070-565 20 33 eller lisah.samuelsson@nordea.com

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2017-05-22.

Intervjuer sker löpande.

För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på SACONordea@nordea.com . Notera att de inte kan svara på specifika frågor om tjänsten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-05

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisah Samuelsson lisah.samuelsson@nordea.com

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
Lindhagensgatan 112
10571 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensgatan 112

Jobbnummer
3479853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: