Controller som vill jobba som konsult
Experis Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sweden AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY
Tisdagen den 20 maj 2014
Kl.10.30-11.30
Adress: Tunnelgatan 3, ( T-bana Hötorget )
Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.
Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-cityTa med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Controller som vill jobba som konsult på Experis Finance
Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom bland annat Ekonomi & Redovisning, Inköp och HR. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist.
Just nu söker vi dig som är tillgänglig inom kort.
Placering: Stockholms län
Publiceringsdatum2014-05-15Dina arbetsuppgifterBland arbetsuppgifterna ingår resultatuppföljning, avvikelseanalys, nyckeltalsberäkningar samt rapportering. Till rollen hör även budget- och prognosarbete. Du arbetar kontinuerligt med att säkerställa och förbättra rutiner och processer.
Du har erfarenhet från olika ekonomi- och rapporteringssystem samt goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Då många av våra kunder är internationella krävs goda engelskkunskaper.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av controllerrollen och som är redo att ta nästa steg i din karriär. Din erfarenhet kan vara från Financial- Projekt-eller Business Controlling.
Du bör ha en civilekonomutbildning eller motsvarande och det är meriterande om du även har en bakgrund även inom redovisning.
För att passa i konsultrollen bör du vara analytisk, resultatinriktad, flexibel och nyfiken, både på nya människor och kunskaper. Vi letar efter personer som är lyhörda för våra kunders behov och som på ett självständigt och ösningsorienterat sätt tar sig an nya arbetsuppgifter.
Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges populäraste företag och vi verkar inom segmentet chef/specialist.
• Spännande tjänster på marknadens hetaste företag
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt
• Möjlighet att jobba i svensk och internationell miljö
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter
Kontaktperson för detta jobbAnsök genom att registrera din CV via länken nedan snarast, urval sker löpande. För mer information om Experis Finance och vad vi kan erbjuda dig är du välkommen att kontakta kandidatrekryterare Li Hedström på telefon 08 - 736 29 44 eller
Li.Hedstrom@se.experis.com Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-05-20
VÄLKOMNA TILL REKRYTERINGSTRÄFFE PÅ AF CITY!
Om Du inte kan närvara vid rekryterinsgträffen är Du välkommen att söka arbete genom vår webbsia.
FöretagExperis Sweden AB
AdressExperis Sweden AB
11181 STOCKHOLM
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1876177
Observera att sista ansökningsdag har passerat.