Contract Administrator till DLL Göteborg
Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2018-12-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Contract Administrator till DLL Göteborg" (publicerad 2019-01-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-12-07Om tjänstenI rollen som Contract Administrator kommer dina primära arbetsuppgifter vara att aktivera, ge rådgivning, underhålla och kontraktsvalidera avtal. Tillsammans med sales support och vårt kundserviceteam ger vi support till våra partners, kunder och säljare. Du kommer ha daglig kontakt med våra partners och säkerställa en effektiv aktivering av kontrakt och betalning av leverantörsfakturor. Du kommer att höra till vår Operationsavdelning och arbeta i ett team, där alla arbetar nära varandra för råd och stöd. Du erbjuds ett brett ansvarsområde och stora möjligheter att utvecklas.
Den här rollen är placerad på DLLs Göteborgskontor mitt i centrala Göteborg.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Validering och aktivering av kontrakt för alla DLL Business Units.
• Upprätthålla och säkerställa att detta sker i linje med DLL policys och gällande lagstiftning.
• Hantera befintliga kontrakt med leverantörer.
Om dig
Till tjänsten som kContract Administrator söker vi dig som har en hög servicenivå med förmågan att kunna utrycka dig väl i tal och skrift. För att bli framgångsrik i rollen behöver du vara en positiv teamspelare som gillar en miljö med högt tempo. Till gruppen tillför du energi, glädje och prestigelöshet. Vidare har du en hög arbetsmoral och du föredrar att arbeta strukturerat och med ansvar. Vi tror att du har ett stort intresse och erfarenhet från att arbeta med service gentemot kunder och partners. Goda kunskaper i finansberäkningar och finansiella lösningar är en fördel. Det är ett krav att du kan tala och skriva flytande svenska och även engelska. Språkkunskaper i de övriga Nordiska språk är meriterande. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och är i starten på din karriär. Du ska ha en fallenhet för siffror och trivs att arbeta i system.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Om De Lange Landen
Hos DLL, anser vi att personalen är vår största tillgång. Det är därför du är en medlem hos oss, inte bara en anställd. Tillsammans skapar vi en informell och professionell atmosfär som är svår att hitta någon annanstans. Vi uppmuntrar också medlemmar att skapa nätverk inom organisationen för att med samlad kompetens vara så effektiva vi kan i att se mer än en kund, och att arbeta hårdare som en partner.
Om anställningen
Tjänsten som Contract Administrator är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos DLL.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Isabell Josefsson via 08 - 100 500.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Adecco, Administratör, service, Göteborg, de lange landen, support, service
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-02
Ange följande referens när du ansöker: ref-28323
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabell Josefsson 08-100500
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 4497397
Observera att sista ansökningsdag har passerat.