Contact Center chef Ånge

SJ AB / Försäljningsjobb / Ånge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Ånge, Ragunda, Ljusdal, Timrå, Sundsvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJ AB i Ånge, Sundsvall, Östersund, Falun, Gävle eller i hela Sverige

SJ AB Division försäljning
söker
Contact Center chef Ånge
Underställd Chef Contact Center
Ånge ligger mitt i Sverige och har bra kommunikationsmöjligheter till både stad och fjäll. Barnomsorg och skola är väl utbyggd i kommunen och på fritiden erbjuder Ånge kommun något för de allra flesta.
Kort om affärsområde/ort:
Inom Division Försäljning finns avdelningarna Resebutiker, Contact Center, Företagsförsäljning, Pris & Utbud, Distribution & System, Säljinformation. Division Försäljning ansvarar för att maximera försäljningsomsättningen, tillhandahålla en kundnära försäljning och ett professionellt kundbemötande.

Publiceringsdatum
2009-04-06

Dina arbetsuppgifter
Contactcenterchefen är ansvarig för Contact Center i Ånge där 140 personer jobbar. På Contact Center finns förutom den sedvanliga försäljningen även Internetsupport, Grupp och Event samt SJ Prio medlemsservice.
Din främsta uppgift är att driva och leda försäljningsarbetet mot uppsatta mål samt entusiasmera och motivera arbetsledare och säljare. Du ska säkerställa att din avdelning levererar ett excellent kundbemötande.
Då vi jobbar med coachning i vårt dagliga jobb är det viktigt att du deltar i detta.
Contactcenterchefen har resultatansvaret för Ånge. I rollen ingår bland annat, personal- och budgetansvar, se till att gällande avtal och policys efterlevs och ett ansvar för arbetsmiljöfrågor.
Kvalifikationer och personliga egenskaper:
Det är viktigt att du har ett stort intresse för aktiv utåtriktad försäljning, Du måste ha en respektfull och trevlig inställning gentemot kunder och medarbetare, alltid ha kundens bästa för ögonen. Det är också viktigt att du är öppen för förändringar och har en vilja att ständigt utvecklas. Dessutom bör du uppfylla följande;
• Gärna högskoleutbildning el motsvarande med inriktning på försäljning
• Dokumenterad erfarenhet av kvalificerat försäljningsarbete
• Utvecklad känsla för kvalitet och gärna erfarenhet från resebranschen
• Ledarerfarenhet och erfarenhet av att leda i förändringsprocesser
• Drivande, handlingskraftig och resultatorienterad
• Kommunikativ, tydlig och serviceinriktad
• Målinriktad med erfarenhet av att arbeta mot uppställda mål
• Förmåga att motivera och entusiasmera medarbetare
• Samarbetsförmåga och flexibilitet

Övrig information
Heltid, tillsvidare med placering i Ånge
För upplysningar kontakta:
Chef Contact Center Maria Cederberg tfn 070-559 10 99

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-23
Ange följande referens när du ansöker: Tjänst 1980

Företag
SJ AB

Adress
SJ AB
10550 STOCKHOLM

Jobbnummer
429721

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJ AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJ AB: