Clarion Hotel Post Söker Kompetenta Medarbetare!
Hotel Posthuset AB / Servitörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla servitörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hotel Posthuset AB i Göteborg Clarion Hotel Post, Göteborg
I januari 2012 öppnade vi portarna till Nordens mest spännande hotell med en helt ny och unik mötesplats i hjärtat av Göteborg i gamla anrika Posthuset vid Drottningtorget.
Gå in på vår hemsida och läs mer!
www.clarionpost.seVi söker kompetenta, kreativa och personliga talanger som kan leverera en service utöver det vanliga.
Vi välkomnar din drivkraft och passion för att utveckla, leda och skapa extraordinära resultat till följande tjänster:
WAITER BANQUET
I tjänsten ingår:
Att tillsammans med avdelningens personal skapa en oförglömlig upplevelse för hotellets gäster.
Genomföra arbetsuppgifter som fördelas av ansvarig hovmästare.
Gå igenom körschemat för dagen/kvällen och memorera närmaste toalett, nödutgång och entré.
Säkerställa att du har de arbetsredskap du behöver för att kunna utföra ett korrekt arbete.
Säkerställer att bakutrymmen och lager hålls rena och fräscha.
Waiter Banquet (WB) rapporterar till Banquet Manager (BM).
WAITER (SERVITÖR)
I tjänsten ingår:
Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir korrekt serverade och bemötta.
W medverkar aktivt på avdelningsmöten
Traditionellt serveringsarbete, servering av mat och drycker till våra gäster.
Uppdaterad om aktuell meny samt drycker.
Är väl insatt i lagen om Ansvarsfull Alkoholhantering
Ansvarar för att inte överservera våra gäster
Kassahantering
Hjälpa till med att hålla restaurangområdet rent och snyggt
Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Head Waiter, Supervisor eller Restaurant Manager.
Waiter (W) rapporterar till Head Waiter för aktuell enhet (HW)
BREAKFAST WAITER
I tjänsten ingår:
Att tillsammans med avdelningens personal skapa en oförglömlig upplevelse för hotellets gäster.
BRW arbetar för att buffén alltid är fräsch och korrekt uppskyltad. Innehållet på frukostbuffén ska vara i förhållande till Brand Manual för Clarion Hotels.
Arbetar för att matsalen är korrekt uppdukad och kvalitetssäkrar att den är korrekt städad
Deltar i Room Service servering under sitt arbetspass
Kassahantering
Arbetstiden är fördelad på främst på dagtid med tjänstgöring på helger enligt rullande schema.
Breakfast Waiter (BRW) rapporterar till Banquet Manager (BM) och Breakfast Manager (BRM)
BARTENDER
I tjänsten ingår:
Hålla högsta service- och kompetensnivå och därmed se till att gästerna alltid blir korrekt serverade och bemötta.
B medverkar aktivt på avdelningsmöten
Traditionellt bararbete, servering av mat och drycker till våra gäster.
Skall vara kunnig om aktuell meny samt drycker.
Är väl insatt i lagen om ansvarsfull alkoholhantering
Ansvarar för att inte överservera våra gäster
Kassahantering
Hjälpa till med att hålla bar och lobbyområdet rent och snyggt
Bartender (B) rapporterar till Bar Manager (BM)
För samtliga anställda gäller att:
Vi behandlar våra gäster och kollegor med respekt.
Vi ansvarar för att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra på och mellan avdelningar
Vi ansvarar för att en god hygien upprätthålls
Vi ansvarar för att hotellets brand- och säkerhetesrutiner följs.
VARMT VÄLKOMMEN med Din ansökan till Food and Berverage Manager Fredrik Blomberg,
fredrik.t.blomberg@choice.se !
Publiceringsdatum2012-04-02Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-02
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.t.blomberg@choice.seKontaktFood and Beverage Manager: Fredrik Blomberg,
fredrik.t.blomberg@choice.seSusanne Svensson, Arbetsförmedlingen: 010-4872278
FöretagHotel Posthuset AB
AdressHotel Posthuset AB
c/o Choice Hotels Sweden AB
10394 STOCKHOLM
KontorsadressDrottningtorget 10, 404 23 Götebrog
KontaktuppgifterTelefonnummer: +46706913210
Jobbnummer 1203731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.