Chefsassistent till värdsledande telecombolag
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Vi söker till årsskiftet två stycken drivna och ambitiösa chefsassistenter till ett världsledande företag inom telekombranschen. Uppdraget är på minst sex månader men med goda möjligheter till förlängning.
Som chefsassistent kommer du att assistera regionschefen och arbeta med administrativa uppgifter som hör där till. Du kommer att boka möten åt chefen, hantera reseräkningar, sköta företagets intranätsystem samt hantera administration kring inhyrda konsulter. Du kommer också att arbeta med inköp och beställningar samt sammanställa månadsrapporter. I tjänsten ingår även övriga assistentuppgifter.
Vi söker dig som har två till tre års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du har goda datakunskaper och hanterar MS Office utan problem. Kunskaper i SAP är meriterande.
Vi ser gärna att du skickar din ansökan snarast då urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Publiceringsdatum2011-12-16Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-23
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJoel Green, +46 8216712
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Gamla Brogatan 27
11120 Stockholm
Jobbnummer 1107965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.