Chefsassistent/administratör sökes
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker en kvalificerad chefsassistent/administratör till vår avdelningsdirektör vid huvudkontorets GD-stab. I rollen kommer du att ge administrativt stöd till avdelningsdirektören och vara ansvarig för den dagliga servicen. Du kommer hantera kalenderbokningar, boka och förbereda möten, ta fram mötesunderlag och boka resor samt andra administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår även att skriva protokoll, redigera dokument och genomföra utskick samt andra administrativa uppgifter kopplade till avdelningsdirektörens arbete. Du kommer också att ta fram och sammanställa underlag till avdelningsdirektören och ta hand om interna processer som fakturahantering samt remiss- och ärendehantering.
Publiceringsdatum2023-04-12Dina arbetsuppgifter• Ge administrativt stöd till avdelningsdirektören
• Hantera kalenderbokningar och boka möten
• Ta fram mötesunderlag och boka resor
• Skriva protokoll och redigera dokument
• Genomföra utskick och andra administrativa uppgifter
• Ta fram och sammanställa underlag till avdelningsdirektören
• Hantera interna processer som fakturahantering samt remiss- och ärendehantering
Tjänsten som Chefsassistent/Administratör är ett konsultuppdrag via Adecco på 6 månader med start omgående.
Om dig
Vi söker dig som har gymnasieutbildning eller likvärdigt samt minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent. Du ska ha mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt. Det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Vi ser att du har en god förmåga att planera och samordna samt att du är självgående i dina arbetsuppgifter. Du är noggrann och har en hög servicekänsla gentemot både anställda och allmänhet.
Viktigt för tjänsten är:
• Minst tre års erfarenhet som administratör/assistent
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta
info@adecco.seHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via
jesper.jenefjard@adecco.se Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-41546".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jesper Jenefjärd
Jobbnummer 7649304
Observera att sista ansökningsdag har passerat.