Chef, Kontaktcenter, Ref Nr 319
Håbo Kommun / Ekonomichefsjobb / Håbo
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Håbo,
Sigtuna,
Upplands-Bro,
Knivsta,
Österåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Håbo Kommun i Håbo,
Upplands-Bro,
Enköping,
Uppsala,
Stockholm eller i
hela Sverige Håbo kommun, med Bålsta tätort, har ett centralt läge i Mälardalen. Vi har närhet till Stockholm - Uppsala - Västerås och det är enkelt att pendla i olika riktningar.
Som arbetsgivare värdesätter Håbo kommun alla medarbetares bidrag till verksamhetens utveckling och effektivitet. Vi är modiga nog att prova nytt - Håbo vågar - dessutom har vi roligt på jobbet!
Vi har över hundra olika yrken, alla med samma mål - att ta hand om vår kommun och dem som bor och verkar i den.Vill du vara med och utveckla servicen till våra medborgare? Vi söker dig som vill leda Håbo kommuns nya Kontaktcenter.
Arbetet med att bygga upp Håbo kommuns kontaktcenter har nu börjat. Syftet är att öka tillgängligheten och förbättra bemötandet gentemot kommunens medborgare och andra kunder. Det ska räcka med ett samtal för att få svar på alla enkla frågor och ärenden. En central och mycket viktig roll i den nya organisationen är kontaktcenterchefen. Ett spännande jobb inom Håbo kommun där du får vara med och utveckla servicen och skapa en attraktiv och utvecklande arbetsplats.
Publiceringsdatum2012-11-26Dina arbetsuppgifterKontaktcenterchefen har i uppdrag att utifrån givna förutsättningar leda och utveckla kontaktcenterverksamheten. Under år 2013 kommer fokus att vara att etablera och öppna kontaktcentret. Förvaltningarna är uppdragsgivare till kontaktcenter, som i sin tur återrapporterar utförda uppdrag, återkopplar synpunkter och önskemål samt ger förslag till vidareutveckling av uppdraget.
Som chef för kontaktcenter kommer du att ansvara för den dagliga driften av Kontaktcenter, samt ha såväl personal- som ekonomiansvar för verksamheten. I ditt uppdrag ingår även utveckling, uppföljning och redovisning av Kontaktcenters uppdrag.
KvalifikationerDu är trygg i ditt ledarskap, har lätt för att kommunicera och skapar delaktighet och engagemang. Du är mål- och resultatinriktad, tar initiativ till förändring och utveckling, samt håller dig uppdaterad genom omvärldsorientering. Du är serviceinriktad och sätter kunden i fokus och ser nya sätt och teknik för att kommunicera som en möjliggörare för förbättrad service och kommunikation.
Du har erfarenhet från att leda verksamhet inom kundtjänst/medborgarkontor/kontaktcenter med budget- och personalansvar. Erfarenhet från kommunal eller annan offentlig verksamhet är extra meriterande. Tjänsten kräver mycket goda kunskaper i informationssökning och i svenska och engelska i tal och skrift.
Du får gärna ha högskoleutbildning. Annan utbildningsbakgrund kopplat till "rätt" arbetslivserfarenhet kan också bedömas vara lämplig. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
TillträdeSnarast
Sysselsättningsgrad
Heltid med tillsvidareanställning.
ErsättningIndividuell lönesättning tillämpas.
Sista ansökningsdag
14 december 2012
Håbo kommun vill ta tillvara de kvaliteter som jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPia Jexell, Kommunikationsstrateg 0171-52736
pia.jexell@habo.seFöretagHåbo kommun
AdressHåbo kommun
Centrumleden 1
74680 Bålsta
Jobbnummer 1402175
Observera att sista ansökningsdag har passerat.