Butikssupport till Dagab

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Jönköping, Habo, Mullsjö, Nässjö, Ulricehamn eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-04-20

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Dagab har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Dagab en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor bland annat Hemköp, Willys, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Företaget utvecklar också egna varumärken, bland annat Garant, Eldorado och Såklart.

Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport till hur de agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos Dagab är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga medarbetare är för förtaget. Välkommen du med!

Bli en del av Varuflödesstyrning:
Dagab Butikssupport är en del i funktionen Varuflödesplanering Utflöde som ingår i Dagabs Varuflödesstyrning. Företaget är inne i en spännande förändring. De har ett toppmodernt logistikcenter i Bålsta som de precis tagit i bruk och parallellt med det utvecklas morgondagens varuflödesprocesser. Till teamen söker vi kollegor som helhjärtat vill vara med på den resan och som med sin kompetens, ett personligt driv, noggrannhet och laganda vill hänga med framåt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som butikssupport blir du en del av ett team med 18 anställda. Ditt uppdrag blir att supportera och stötta Dagabs butiker och kunder som finns inom dagligvaruhandeln och servicehandeln. Du hjälper dem i order-reklamations-och leveransfrågor och säkerställer att de snabbt och effektivt får hjälp. Till din hjälp, har du många kollegor omkring dig som du kommer att samverka tätt med, bl.a varuflödesplanerare, varuflödesadministration, transport och produktionsenheter.

Butikssupporten är tillgänglig årets alla dagar mellan 6-19, och därför rullar vi arbetstiderna på vardagar mellan olika pass. Du jobbar därför kväll ibland och helgarbete kan förekomma ca var 6e vecka. Vi lägger stor vikt vid att ge dig en bra start så därför kör vi en introduktionsutbildning under några veckor. Du har teamledare och kollegor som stöd, och när du är igång på egen hand kommer du jobba både med avdelningens mål och personliga mål för din prestation och din utveckling. Du som vill utveckla dig i din yrkesroll hamnar helt rätt hos Dagab, många har börjat sin karriär inom Dagab på just Butikssupport. Vi ser god potential till utveckling för den som har driv, engagemang och intresse.

Ni sitter i ett öppet kontorslandskap i öppna och fina lokaler på Bataljonsgatan 12 i Jönköping. Här är samarbete och laganda viktigt, så vi välkomnar självständiga teamspelare som tar stort ansvar för att driva sitt arbete framåt och hjälpa till med teamets gemensamma uppdrag.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• God systemvana och kunnig i Office-paketet
• Flytande i Svenska i tal och skrift
• Erfarenhet av order-, reklamations- och ärendehanteringssystem är meriterande
• Tidigare erfarenhet från kundservice och/eller kundtjänst är meriterande
Butikserfarenhet är meriterande.

Hos Dagab jobbar ni i ett högt tempo och utmanas varje dag med nya spännande ärenden. Ni hanterar närmre 700 ärenden per dag och det kräver förmågan att snabbt och effektivt söka rätt på information, lösa problem och leverera utmärkt service till kund. Därav har du en servicekänsla utöver det vanliga, du tycker om högt tempo och har lätt för att samarbete med många olika personer. Du har initiativförmåga, tar ansvar, tål stressiga lägen, kan hantera klagomål och har förmåga att prioritera och strukturera. Självklart är du kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig, och du har en god förmåga att vårda förtroendefulla relationer.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anela Brandic
anela.brandic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7684116

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: