Butikssäljare- Office Depot, Stockholm
Retail Knowledge / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Office Depot är en av världens största leverantörer av kontorsvaror. Med vårt unika helhetserbjudande av kontorsvaror och tjänster är vi kontorets One Stop Shop vilket ger våra kunder ett enklare kontorsliv. Vi erbjuder inte bara alla tänkbara förbrukningsvaror till kontoret, utan även möbler, profilprodukter, utskriftslösningar, kaffemaskiner och mycket mer. Oavsett om det är ett litet lokalt eller stort multinationellt företag kan vi erbjuda anpassade och skräddarsydda lösningar avseende allt från sortiment, beställningar och leverans. Försäljningen i Sverige sker via säljkår, butiker, webshop och kundcenter. Företaget omsätter drygt 1 miljard sek och har ca 300 medarbetare. Office Depot Inc, noterat på NY börsen, är en av världens ledande leverantörer av kontorsmateriel med verksamhet i cirka 60 länder, 66 000 anställda och en omsättning om 113 miljarder SEK. Mer information om Office Depot finns på
www.officedepot.se .
Retail Knowledge söker:
Butikschef (3 st) till Office Depot, Stockholm
Är du en driven ledare med skarpt sinne för att göra goda affärer? Då kan detta vara jobbet för dig!
I rollen som butikschef hos Office Depot kommer du att ansvara för en butik med allt från budget, inköp, planering och utformning av kampanjer samt personalansvar för ett antal medarbetare. Du kommer att få utforma och genomföra kundevenemang i butiken och att coacha dina medarbetare till bra kundbemötande och ökande omsättning.
Dina ansvarsområden:
• Med ett tydligt ledarskap och kommunikation leda medarbetare och fördela arbetsuppgifterna i butiken så att budgeterad försäljning och resultat uppnås
• Ansvara för att förväntad kundservice nås avseende kvalitet, kostnader och ledtid
• Uppmuntra dina medarbetare till engagemang och delaktighet samt utveckla medarbetarnas kompetenser
• Säkerställa att företagets policy och rutiner följs samt att lagliga och arbetsrättsliga regler följs
• Kontinuerligt se till att förbättra verksamheten, identifiera styrkor och utvecklingsområden
• Upprätta och implementera handlingsplaner samt säkerställa en god försäljningsutveckling för butiken.
I din roll ingår även att genomföra kundbesök både mot nya och befintliga kunder. Du kommer också att bidra aktivt i arbetet med förbättringar av olika aktiviteter, program och projekt som bedrivs inom företaget.
Publiceringsdatum2016-02-29Kvalifikationer• Minst gymnasieutbildning
• 3-5 års erfarenhet från arbete som butikschef alt. arbetsledare i butik B2B försäljning
• dokumenterad ledarerfarenhet samt gedigen erfarenhet av att utveckla medarbetare
• Tidigare erfarenhet från försäljning med goda säljresultat, gärna mot företagssegmentet
B körkort och tillgång till egen bil är ett önskemål, men inget krav.
Tillträde: Mars eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Vi tar emot ansökningar via rekryteringsverktyget på vår hemsida
www.retailknowledge.seVid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Silvia Toth på mejl
silvia.toth@retailknowledge.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSilvia Toth
FöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm
KontorsadressNybrogatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2696462
Observera att sista ansökningsdag har passerat.