Butikschef - Retail Knowledge, Stockholm
Retail Knowledge / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Retail Knowledge är ett retailnischat företag med rekryterings- och bemanningstjänster som vår kärnverksamhet. Vi har, sedan starten 2002, hjälpt hundratals retailföretag i Norden. Med vårt huvudkontor i Stockholm är vi en av de största aktörerna i vår bransch. Vårt främsta uppdrag är att öka lönsamheten för våra kundföretag samt att förbättra och effektivisera dem. Vi skapar skräddarsydda lösningar för våra kunder, oavsett om det gäller en butikskedja eller en leverantör till retailbranschen. Kunskap är mycket viktigt för oss och när vi säger kunskap – menar vi retailkunskap. Retail Knowledge är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Nu söker vi Butikschefer till expanderande företag i Stockholm
Tjänsten
En butikschef drivs av att ge utomordentlig service och sätter kunden i centrum. Du har fokus på kundnöjdhet och att jobbar ständigt med butikens utveckling och försäljning. För att nå detta är du en duktig och motiverande ledare som har förmågan att inspirera och utveckla din personal.
Du är van att sköta den dagliga driften med schemaläggning, uppföljning och utbildning av personalen. Till det planerar du försäljningsaktiviteter för att upprätthålla försäljningsutvecklingen. Du har budget- och resultatansvar och ansvarar för att nå mål och KPI. Kontinuerlig kontakt och rapportering till Huvudkontoret sköts av dig som butikschef.
Dina erfarenheter
Vi söker dig med minst 3-4 års erfarenhet av försäljning av barnprodukter eller liknande. Av dessa år har du två (2) års i en ledande befattning. I ditt ledarskap har du coachat och utvecklat din personal och du vet hur man får dem att nå sin potential. Du är van vid resultatuppföljning och budget samt aktivt arbeta med butiksförsäljning. Då många av våra kunder är internationella koncerner är goda kunskaper i svenska och engelska nödvändigt. I din roll som ansvarig kommer pass kväll och helg ingå.
Sökta egenskaper och erfarenheter
• Duktig ledare
• Inspirerande och motiverande
• Driven
• Fokus på kund och service
• Sätta- och följa upp mål
• Planera och genomföra försäljningsaktiviteter
• Budget- och resultatuppföljning
• Driva försäljning
Vi erbjuder
Genom oss får du möjligheten till personlig och professionell utveckling och vara en del i våra kunder utveckling på den svenska marknaden. Med nära kontakt med huvudkontoret får du insyn och möjlighet till påverkan av er verksamhet. Till det får du möjligheter att jobba i vår nya fräscha butik med fin arbetsmiljö i Stockholms kanske finaste köpcentrum. Tjänsten är heltid.
Publiceringsdatum2017-02-14Så ansöker duI denna process använder vi oss av videointervju. Intervjuer genomförs löpande så kom in med din ansökan redan idag. Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att maila rekryteringsansvarig Emma Miljeteig,
emma.miljeteig@retailknowledge.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Endast via vårt rekryteringsverktyg,
www.retailknowledge.se.Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-24
Ange följande referens när du ansöker: 3347998421
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm
KontorsadressNybrogatan 7, 11434 Stockholm
Jobbnummer 3320194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.