Business Support - Timrå
Stena Recycling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Timrå
2025-02-26
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Timrå,
Sundsvall,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stena Recycling AB i Timrå,
Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Östersund,
Gävle eller i
hela Sverige Är du vår nästa stjärna inom affärsstöd och systemhantering? Vi på Stena Recycling i Timrå söker två drivna och noggranna medarbetare som vill vara viktiga spelare i vår affär och leverera förstklassig kundservice. Vill du jobba där du varje dag bidrar till en bättre framtid för kommande generationer? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Som Sveriges ledande återvinningsbolag erbjuder Stena Recycling helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster över hela landet. Vi står inför en spännande resa där vi byter ut vårt affärssystem och förbättrar våra arbetssätt och rutiner. Därför utökar vi med fler duktiga kollegor inom business support!
Om rollen
Som Business Support är din huvuduppgift att skapa goda förutsättningar för att nya och befintliga avtal kan implementeras och efterlevas. Du ansvarar för kundstrukturer, avtal och prismodeller i vårt affärssystem. Du agerar som en administrativ rådgivare vid frågor rörande affären samt arbetar nära vår säljorganisation för att kvalitetssäkra nya avtal och följa upp befintliga avtal. Du ingår i olika teamkonstellationer och kommer att ha nära samarbeten med en mängd olika funktioner i såväl regionen som i hela bolaget, där ni tillsammans hittar de mest effektiva sätten att hantera kundavtal med ökad kundnöjdhet som resultat.
Du kommer att ha en viktig roll i den implementation och systembyte som vi står inför. Initialt kommer det vara viktigt att du snabbt sätter dig in i vår affär, vår värdekedja och vår avtalsstruktur för att kunna ta dig an och kvalitetssäkra den data som ska föras över från det gamla till det nya systemet. På sikt finns stora utvecklingsmöjligheter för dig som är på tårna och tar egna initiativ - vi är ett stort bolag med många karriärvägar, där du kan bidra med din kompetens och påverka våra arbetssätt framåt!
Arbetstider är vardagar kl 07-16 och placeringsort är Timrå. Du rapporterar till Administrativ Chef för region Nedre Norr.
Vem är du?
För att trivas i denna roll ser vi att du är en person med starkt självledarskap vilket betyder att du har en god förmåga att fatta egna beslut och kan driva ditt eget arbete framåt. Du har en nyfiken inställning, analytisk förmåga och vill förstå vår affär och hur ditt bidrag påverkar vårt resultat och våra mål. Eftersom du kommer att arbeta i olika teamkonstellationer så förutsätter vi att du har en hög samarbetsförmåga och förstår vikten av kommunikation och involvering av andra funktioner för att nå framgång. Du drivs av förändring och utveckling och strävar ständigt efter att förstå kundens behov och vad vi kan erbjuda.
Publiceringsdatum2025-02-26Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller annan utbildning motsvarande gymnasial nivå
• Flerårig relevant arbetslivserfarenhet från försäljning, kundservice eller affärsadministration
• Goda kunskaper i Office-paketet och mycket goda kunskaper i Excel
• Hög digital mognad och systemförståelse
• Förmåga att analysera komplexa situationer och se helheten
• Mycket god kommunikativ och skriftlig förmåga i svenska och engelska
Det är meriterande om du har:
• Kunskap om återvinningsbranschen
• Business-relaterad utbildning från yrkeshögskola eller universitet
• Erfarenhet av systembyte
Vad erbjuder vi dig?
I denna roll får du arbeta på en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Vi satsar mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med oss. Vi är måna om dig, därför erbjuder vi dig trygga och utvecklande förmåner. Läs mer här.
Information om rekryteringsprocessen
Vi ser fram emot din ansökan! Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Här kan du läsa mer om vår rekryteringsprocess. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll.
Om Stena Recycling
Stena Recycling är ett av Nordens ledande återvinningsbolag och en helhetspartner för att utveckla hållbara cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Bolaget ingår i den familjeägda Stena Metallkoncernen och bedriver verksamhet över Europa, med betoning på Sverige och Norden. Med 1900 engagerade medarbetare på 90 anläggningar över hela Sverige skapar Stena Recycling AB långsiktiga lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Genom att hålla resurserna i omlopp spelar Stena Recycling en viktig och central roll i omställningen till en cirkulär ekonomi.
Välkommen till en framtidsbransch - det börjar med dig!
#LI-ONSITE
Vi ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande så ansök därför gärna redan idag. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen.
Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Stena Recycling AB (org.nr 556132-1752)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Stena recycling
Kontakt Talent Partner
Jennie Johansson
jennie.johansson@stenarecycling.se Jobbnummer 9187966