Business Expert

Poolia Sverige AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Nu söker vi en Business Expert till ett av världens största modebolag! Som Business Expert kommer du att förbättra logistiken för vår kund. Du kommer att med projektledning i alla faser och kommer med din expertkunskap och kreativitet hitta nya logistiska lösningar.

Konsultuppdraget är på heltid och pågår 4 september till 2 december. Placering är i Stockholm. Har du minst 5 års erfarenhet
från en liknande tjänst? Välkommen att skicka in din ansökan!

Publiceringsdatum
2022-07-07

Om tjänsten
I rollen som business expert kommer du att utveckla en ram för informationsklassificering / BIA. I det ingår bland annat att utveckla och dokumentera en metodik för informationsklassificering baserad på vår kunds behov, inklusive processflödesdiagram med identifierade intressenter. Definiera informationsägande och ansvar och ansvarsskyldighet, inklusive utbildnings- och medvetenhetspaket. Utveckla och dokumentera riktlinjer och rutiner för att följa informationsklassificeringsmetoden inklusive vad, vem och hur alla steg i processen ska genomföras.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Projektledning av alla faser
• Genomförande av situations- och dataanalys för att identifiera och förstå ett problem eller problem
• Workshops, intervjuer, undersökningar etc. för att samla in nödvändig data
• Ge råd eller förslag till förbättringar enligt mål
• Arrangera eller ge utbildning till personer som berörs av projekt och förändring
• Rapportera, presentera och förklara resultat för ledningen

Vem är du?
Vi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från liknande arbete. Du är en kreativ och holistiskt tänkande informationsexpert med erfarenhet av att arbeta med informationsklassificering i större organisationer. Du har också grundläggande kunskaper i informationsklassificering och affärskonsekvensanalys, erfarenhet av implementering av informationsklassificeringsinitiativ och erfarenhet av utveckling av processer, policyer, riktlinjer, rutiner. Vi ser också att du har god organisations- och projektlednings-/koordinationsförmåga.

Som person är du en bra lyssnare med förmåga att kommunicera med människor inom olika discipliner. Du är också driven, analytisk, kreativ med en "storbilds"-mentalitet.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Ansökningar granskas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas föra sista ansökningsdag. Välkommen att skicka in din ansökan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-07-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "65156".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Office Professionals AB

Kontakt
Tove Isaksson
tove.isaksson@poolia.se
072-177 59 30

Jobbnummer
6806267

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: