Business Development Associate till Intrado
A Hub AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige INTRADO
Intrado Digital Media gör det enkelt för sina klienter att effektivt nå ut till och interagera med sina kunder, investerare, media och anställda. Oavsett om det gäller virtuella events eller enterprise webcasting, så är Intrado (
https://www.intrado.com/en/digital-media) marknadsledande som bolag. Intrado har kontor i 17 länder, erbjuder support på fler än 80 språk och är mer än något stolta över att underlätta vardagen för 10,000+ kunder globalt!
För att skapa gynnsamma samarbeten med fler kunder så söker Intrado nu efter en Business Development Associate.
TJÄNSTEN, ANSVARSOMRÅDEN OCH UPPGIFTER
När du går in i rollen som Business Development Associate kommer du att genomgå en onboarding, med målet att du ska få bekanta dig med organisationen, tränas upp i din roll, samt lära känna produkten och tjänsterna.
Ditt huvudfokus som Business Development Associate kommer därefter vara att generera leads och affärsmöjligheter, samt att supportera säljarna i den dagliga verksamheten. I ditt dagliga arbete kommer du bland annat att:
• Boka möten genom utgående samtal till kalla kunder.
• Prospektera och bygga upp dina egna listor över potentiella kundsamarbeten.
• Följa med och stötta upp säljare med produktdemos under möten med kunder.
• Vara en kompetent representant för Intrado genom att löpande uppdatera dina kunskaper kring produkten, tjänsterna och marknaden.
• Generellt stötta upp där det behövs, vare sig det rör sig om att utforma ett kontrakt eller att assistera med en säljkampanj.
Publiceringsdatum2021-08-31Kvalifikationer• Yrkeshögskole- eller universitetsutbildning med affärsfokus, inom ekonomi eller liknande område.
• Obehindrad kommunikation på både svenska och engelska.
• Vilja och intresse att leda en karriär inom försäljning.
• Utmärkta kommunikationsfärdigheter.
MERITERANDE:
• Språkfärdigheter i danska, finska eller norska.
• 1-2 års arbetserfarenhet av försäljning eller kundtjänst.
PERSONLIGA KOMPETENSER:
• Ödmjuk. Du söker regelbundet feedback från andra, samtidigt som du naturligt identifierar och arbetar med förbättringsområden hos dig själv.
• Nyfiken. Du är ivrig att lära dig mer inom ditt hantverk och du söker löpande upp ny information inom ditt fält.
• Övertygande. Du tar hänsyn till andras perspektiv, anpassar dina argument efter målgruppen och du inspirerar andra med ditt sätt att kommunicera.
• Initiativtagande. Du söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
PRAKTISK INFORMATION
Start: omgående, samtidigt som eventuell uppsägningstid tas i beaktning.
Arbetstider: heltid, ordinarie kontorstider.
Plats: Malmö alternativt Stockholm.
Anställningsform: detta är en rekrytering och anställning sker direkt hos Intrado.
Vi hoppas att du finner tjänsten intressant och du är välkommen med din ansökan. Urvalet sker löpande, så ansök gärna omgående!
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Önskemålet från Intrado är därför att alla frågor rörande tjänsten vänds till oss.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse.
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656)
Arbetsplats A-hub
Jobbnummer 5934166
Observera att sista ansökningsdag har passerat.