Brilliants tekniska kundsupport söker stjärntillskott

Brilliant Future AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Brilliant Future AB i Stockholm

Det här är Brilliant

Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med över 20-års erfarenhet och ca. 75 anställda förser vi kunder i över 50 länder med viktiga och insikter kring människor som utgör deras affär.

Vi älskar att se framgång genom engagerade människor, och vi älskar att se att vi gör skillnad för så många världen över! Vi är ett SaaS-bolag mitt uppe i en spännande tillväxtresa och tjänsten är en gyllene möjlighet för rätt person. Bolaget är sedan 2021 noterat på Nasdaq First North.

Välmående, utveckling och engagemang är kärnan i allt vi gör. Det smittar såklart av sig i vår vardag. Vi "Brillianter" är ett bra gäng som bryr oss om varandra och som trivs i en varm miljö med högt tempo. I takt med att bolaget växer utmanas vi att växa och arbeta med ständig förbättring, vi får stor möjlighet att vara med och påverka och vi får stor frihet att styra över vårt eget arbete.

Vi växer och stärker vårt supportteam

Brinner du för teknik och support? Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad, prestigelös, en teamplayer och riktigt serviceminded - då söker vi dig!

Hos oss får du möjlighet att fördjupa din tekniska kompetens i vår mångsidiga undersökningsplattform där organisationer kan mäta allt från kundens upplevelse i realtid till kundlojalitet och medarbetarengagemang. Du hjälper våra kunder med de frågeställningar de har, högt som lågt samtidigt som du också stöttar kollegor som sitter i andra kunddialoger.

Du tycker att det är viktigt med ordning och struktur, samtidigt som du också ska kunna vara spontan och snabbt tänka nytt när det krävs.

Rollen är perfekt för dig som vill arbeta i gränslandet mellan verksamhet och tech och tycker om att hjälpa andra!

Din roll kommer att innefatta arbetsuppgifter så som:

• hantera tekniska frågor och utmaningar
• planera, lösa och återkoppla i mindre såväl som mer komplexa ärenden
• rapportera buggar samt bidra med utvecklingsförslag
• effektivisering av arbetsprocesser/rutiner

För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är;

• noggrann och proaktiv
• lösningsorienterad och serviceminded
• en teamplayer och kan hantera komplexa arbetsuppgifter
• en god kommunikatör, både i tal och skrift på såväl svenska som engelska
• väl bevandrad i Officepaketet

Hos oss får du möjlighet att:

• vara en del av ett bolag med stort tillväxt-driv
• dagligen arbeta i en unik SaaS plattform under ständig utveckling
• agera expert och rådgivare, internt såväl som externt

• vara en del av och arbeta tillsammans med ett skarpt team, med hög kompetens och som har väldigt kul ihop

Känner du att du skulle kunna trivas och vilja utvecklas tillsammans med oss? Vi ser fram emot att höra av dig redan idag!

Team Brilliant

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Brilliant Future AB (org.nr 556392-3332), https://www.brilliantfuture.se/

Arbetsplats
Brilliant

Kontakt
Mette K. Claesson
mette.claesson@brilliantfuture.se

Jobbnummer
8060216

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Brilliant Future AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Brilliant Future AB: