Bostadsuthyrare till Holger Blomstrand Byggnads AB
Rekrytering & Interimslösningar / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Göteborg,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad,
Helsingborg eller i
hela Sverige Vill du arbeta med uthyrning av bostäder och kan leverera hög service för att få nöjda kunder samtidigt som du effektivt får saker gjort? Då kan du vara den vi söker!
Publiceringsdatum2019-01-24Om företagetHolger Blomstrand Byggnads AB har byggt och förvaltar egna fastigheter i Göteborg sedan 1930-talet. Företaget är ett helägt familjeföretag som idag drivs i tredje och fjärde generationen. Våra fastigheter, lokaliserade i Göteborgs bästa lägen, harca 1400 lägenheter och drygt 25 000 kvm lokalyta. Vi förvaltar i egen regi och använder inarbetad personal för förvaltning, fastighetsskötsel och löpande underhåll. Vi är ett mindre förvaltningsteam som sitter i Linnéstaden.
Vi har lägenheter i Linnéstaden, Lunden, Bagaregården, Johanneberg, Majorna, Gårda och Flatås.
God fastighetsförvaltning handlar bland annat om att skapa ett trivsamt ochtryggt boende för våra hyresgäster. Fokus ligger på att skapa allra bästa hemmiljö både på in- och utsidan, och därmed leva upp till alla krav som kan ställas på en god hyresvärd. Denna målsättning har vi alltid verkat efter och den tar vi med oss även in i framtiden. Vi har för avsikt att behålla och utveckla de fastigheter som vi förvaltar och därmed fortsätta att vara en stabil och seriös fastighetsägare som satsar på hyresrätten som boendeform.
ArbetsuppgifterDu kommer att ha en bred roll där du har mycket frihet under ansvar.Arbetet kommer bl.a. att innebära:
Uthyrning av våra befintliga bostäder, garage och p-platser med tillhörande kontraktsskrivning
Lägenhetsvisningar
Bytesärenden
Andrahandsuthyrning
Störningsärenden, inkassorutiner, hyresfordringar
Dokumentation och administration exempelvis lokalkontrakt
Registeruppdatering samt information till hyresgäster
Kvartalsvis hyresavisering
ProfilDu som söker har relevant erfarenhet från fastighetsbranschen. Tidigare erfarenhet av bostadsuthyrning och kännedom om hyresjuridik är meriterande. Vi arbetar i fastighetssystemet Strifast och det är en stor fördel om du har kunskap i detta alternativt har god förståelse för något annat fastighetssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av Microsoft Office 365.Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift är ett krav.
Som person är du prestigelös, ödmjuk, kundorienterad och handlingskraftig. Du är duktig på att prioritera och arbeta effektivt och trivs när du har en bred roll där du får ta mycket eget ansvar. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Är du den vi söker? Ansök redan idag då urval görs löpande. Start: Omgående, efter överenskommelse
Omfattning: Heltid
Ort: Göteborg
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Newsec Competence
Newsec Competence erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.
Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Newsec Competence. Har du frågor gällande tjänsten kontakta Sanna Hagelin på 0708196833 alternativt
sanna.hagelin@newsec.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSanna Hagelin
sanna.hagelin@newsec.se +46 000 00 00 00
FöretagRekrytering & Interimslösningar
AdressRekrytering & Interimslösningar
Sankt Eriksgatan 5
40429 Göteborg
KontorsadressSankt Eriksgatan 5, Göteborg
Jobbnummer 4574413
Observera att sista ansökningsdag har passerat.