Blivande Applikationsspecialist - lojalitet och kundanalys
Visma Retail AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Visma Retail AB i Stockholm,
Norrtälje,
Västerås,
Norrköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Visma gör verksamheter mer effektiva genom att leverera programvara, inköpslösningar, inkassotjänster, butiksdatalösningar samt IT-relaterad utveckling och konsultverksamhet. Vi förenklar och automatiserar verksamhetsprocesser både inom privat och offentlig sektor. 600 000 nordeuropeiska kunder använder våra produkter och tjänster, och ytterligare 300 000 använder oss som hostingpartner. Vi är 5 500 anställda och omsatte 7 855 miljoner norska kronor 2016.
Abalon, ett bolag inom Visma, söker en positiv och serviceinriktad applikationsspecialist till vår avdelning Operations. Vi är ett litet kreativt produktbolag inom kundlojalitet och kundanalys som växer och där vår organisation behöver förstärkning. Här finns stora möjligheter att växa och utvecklas både inom företaget och koncernen. Vill du bli vårt ansikte mot kunderna? VI SÖKER DIG SOM Kanske har tidigare erfarenhet av detaljhandel eller marknadsföring och vill fortsätta din yrkesbana inom IT-branschen? Eller som är nyutexaminerad och intresserad av en karriär inom både IT och marknad. I rollen som applikationsspecialist kommer du framförallt att jobba med att hjälpa våra kunder gällande deras frågor och beställningar som rör lojalitetssystemet. Du kommer arbeta med både schemalagda uppgifter och adhoc-uppdrag. Är du driven, lösningsorienterad och serviceminded är du personen vi söker! Det är en fördel (men inget krav) om du har tidigare erfarenhet av CRM-system och lojalitetslösningar. Alternativt har du en relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet och har lätt för att lära dig komplicerade system. Exempel på arbetsuppgifter i våra produkter Abalon Relevate och Abalon Analytics: Hjälpa våra kunder på plats eller via mail och telefon Utföra utskick till våra kunders kunder Skapa personliga erbjudanden Analysera och ta fram segment och kundgrupperingar Ta ut beställda rapporter Utbilda kunder Felsökning Skapa manualer och användardokumentation Kravställa och förbättra applikationen tillsammans med utvecklingsteamet ANSÖKAN Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande. Du är välkommen att kontakta Johan Neumann på
johan.neumann@abalon.se om du har några frågor om tjänsten. Kontakt via LinkedIn går också bra. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Fast
Publiceringsdatum2017-10-27ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Neumann
FöretagVisma Retail AB
AdressVisma Retail AB
Roslagsgatan 6-8
76123 Norrtälje
KontorsadressRoslagsgatan 6-8
Jobbnummer 3771194
Observera att sista ansökningsdag har passerat.