Bli en av oss - bli Talent Manager på Mpya Finance
Mpya Finance AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mpya Finance AB i Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Mpya Finance är ett nytänkande konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi. Tanken med Mpya Finance är enkel. Vårt mål är att skapa en arena där briljanta människor vill arbeta och trivs. Vår passion och vårt nytänkande ger en grund för individer, kollegor och kunder att växa och utvecklas - och att varje dag jobba för att vara den mest attraktiva arbetsgivaren och rekryteraren i vår bransch. Vi lever våra ledord - enkelhet, engagemang och delaktighet.
Om nyfikenheten tar överhand... Välkommen att bläddra i vår fina kulturbok!
Vi behöver hitta dig som är både nyfiken och långsiktigt relationsskapande. Du som rentav missar bussen för att du är inne i ett så intressant samtal och bara måste höra slutet. Du som sprider den där glädjen runtomkring dig samtidigt som du är omtänksam och uthållig, såsom resten av teamet. Du som vill arbeta som Talent Manager på Mpya Finance!
Uthållighet, talang och en lusekofta
Alla vet ju att det krävs enastående människor för att erbjuda enastående tjänster inom ekonomi. Vi på Mpya Finance älskar det vi gör och drivs av att leverera nytänkande sätt, upptäcka möjligheter och se till hela människan (och hela ekonomen). Vi vill, helt enkelt, skapa förutsättningarna för att alla inom bolaget ska utvecklas, arbeta, lära sig av varandra och umgås - allt i det kulturtunga vardagsrummet som vi kallar Mpya. En för alla - alla för en.
Din roll kommer att kretsa kring att attrahera rätt talanger till Mpya och i ett nära samarbete med dina kollegor på konsult- och rekryteringssidan, bearbeta marknaden, etablera och fördjupa relationer med kandidater och kunder, samt dela kunskap och kompetens. Detta är en helt avgörande roll för hur vi tillsammans lyckas och det kräver uthållighet.
Du kan se på oss som den där rejäla lusekoftan - som är varm, färgglad, betydelsefull (ja för norrmän) och alltid där för att ge dig lite uppmuntran när det blåser hårt. För vår promenad tillsammans kommer inte alltid vara spikrak. Det kommer att dyka upp lite naturhinder, den stundtals dåraktiga cyklisten och "söndagsspankulerarna", men vi lovar dig att det kommer att vara värt ansträngningen.
Vill du läsa lite mer? Vi presenterar med stolthet vår kulturrevision - läs mer i Kulturbok
Kan du checka av?
Vi söker dig som är utbildad ekonom och som har några års arbetslivserfarenhet från någon typ av ekonomifunktion eller kanske från att ha granskat en sådan. Du jobbar kanske som ekonom idag och funderar på vad du ska bli när du blir stor. Har du erfarenhet från konsult- eller rekryteringsverksamhet så är det meriterande. Som person trivs du med både det affärsmässiga, det konsultativa och det personliga inom denna bransch. Du är en utpräglad lagspelare och trivs i ett gäng där "laget är större än jaget".
Du är den som ser vikten i att bredda och utveckla ditt nätverk och du gör det med passion. Du vet att det är bara genom uthållighet och långsiktighet som man lyckas fånga de allra bästa och mest lämpade talangerna till Mpya. Du får gärna komma med nya perspektiv och udda tankar och du kommunicerar med lätthet på svenska och engelska.
Redo för nästa steg?
Ring eller ansök online, och gör det gärna så snart som möjligt. Varmt välkommen att kontakta Carl Friberg, regionchef, 073-073 36 71 alt
carl.friberg@mpya.se Du kan också hitta oss alla med kontaktuppgifter på
www.mpyafinance.se.Varmt välkommen till Mpya Finance!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2022-05-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMpya Finance AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mpya Finance AB (org.nr 559069-1555)
Arbetsplats Mpya Finance
Jobbnummer 6667659
Observera att sista ansökningsdag har passerat.