Biträdande Arbetsledare/Projektadministratör
Gärahovs Bygg Aktiebolag / Byggjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gärahovs Bygg Aktiebolag i Stockholm,
Solna,
Linköping,
Nacka,
Jönköping eller i
hela Sverige Gärahovs Bygg AB utför allt ifrån mindre renoveringar till totalentreprenader med idéförslag och projektering. Genom att vara lyhörda för kundernas önskemål har Gärahovs Bygg AB sedan starten 1997 haft en stadig expansion. Vi omsätter idag ca 900 mkr och har ca 150 anställda. Gärahovs Bygg AB har huvudkontor i Vaggeryd med gemensam kalkyl- och ekonomiavdelning samt filialer i Stockholm, Jönköping, Malmö, Linköping och Värnamo. Vi jobbar med nybyggnationer och renoveringar och har uppdrag i hela södra Sverige.
Vi söker nu en Biträdande Arbetsledare/Projektadministratör med erfarenhet inom byggbranschen till vår filial i Stockholm.
Vi erbjuder dig ett stimulerande och omväxlande arbete i ett drivande byggföretag som sätter kunden och kvalitén i stort fokus. För oss är det viktigt att du trivs och utvecklas på arbetet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du är Platschefens förlängda arm och du bistår projekten med stöd och stöttning administrativt.
Tjänsten innebär bl. a. hantering och dokumentation av såväl kvalité som drift och underhålls-instruktioner. Du samordnar allt gällande kvalitetsmöten och dokumentation. Du sköter även redovisning av projektekonomi samt uppföljning av avtal med UE.
Du har nära samarbete med produktion, hantverkare och underentreprenörer. Projekt kan förekomma på flera områden inom Stockholms regionen.
Publiceringsdatum2015-10-27KvalifikationerDu har ett par års erfarenhet inom byggbranschen. Arbetet kräver att du är produktionsinriktad och kvalitetsmedveten. Vidare kräver arbetet god datorvana med kompetens inom Excel. Krav på B-körkort då även arbetet kan innefatta en del resor. Meriterande är om du har utbildning inom miljö eller arbetsmiljö. Även erfarenhet av arbete med ekonomiredovisning, dokumentation samt avtal. Om du tidigare haft anställning inom förvaltning eller fastighet då många av våra kunder finns där, är detta en god merit.
Du brinner för att förvalta det förtroende vi har hos våra kunder och som har viljan att förstå varje kunds specifika situation.
Dina personliga egenskaperArbetet kräver förmåga att arbeta noggrant och självständigt. Som person är du strukturerad och har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Som person ska du ha god samarbetsförmåga och vara strukturerad samtidigt som du är flexibel och klarar av att arbeta i ett högt tempo. Du kan på ett bra sätt upprätta och behålla god kontakt med såväl medarbetare, underentreprenörer som beställare. Du är van att ta stort ansvar för arbete i projekt med krav på hög kvalitet och ser god service som en självklarhet.
Vi uppmuntrar eget initiativ och drivkraft. Hos oss står engagemang och arbetsglädje i fokus.
Information om tjänsten
Marcus Garheden, Projektchef Stockholm, 076-181 33 23
Susanne Malmquist, HRchef, 076-046 22 32
Ansökan av tjänsten gör du snarast, dock senast 2015-11-15. Du mailar in din ansökan till
ansokan@garahovsbygg.com .
Märk ansökan AL/Projektadm Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-15
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ansokan@garahovsbygg.comKontaktMarcus Garheden, Projektchef 0761813323
marcus.garheden@garahovsbygg.comSusanne Malmquist, HR 0760462232
susanne.malmquist@garahovsbygg.comFöretagGÄRAHOVS BYGG AKTIEBOLAG
AdressGÄRAHOVS BYGG AKTIEBOLAG
ÖDESTUGUVÄGEN 42
56723 VAGGERYD
KontorsadressÖDESTUGUVÄGEN 42
VAGGERYD
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0393-16200
Jobbnummer 2500257
Observera att sista ansökningsdag har passerat.