Bemanningsplanerare
Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen / Administratörsjobb / Lekeberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Lekeberg,
Karlskoga,
Degerfors,
Hallsberg,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen i Lekeberg Unga, expansiva Lekeberg är en kommun med framtidspotential som präglas av en helhetssyn, hållbar utveckling och tillväxt. Mångfald, integration och jämställdhet är obligatoriska faktorer i alla beslut. Lekebergs kommun strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare där medarbetar- och ledarskapet präglas av delaktighet och påverkansmöjligheter.
Vi har landsbygdens fördelar med attraktivt boende i naturliga miljöer, ett rikt kultur- och fritidsliv, bra företagsklimat och vi satsar på skolan. Inom vård- och omsorg jobbar vi för trygghet, valfrihet och respekt. I Lekebergs kommun ska du kunna leva ditt liv som du vill utifrån din bakgrund, nutid och framtid. Med goda kommunikationer är det aldrig långt till det större utbudet i storstaden.
Positiv utveckling och framtidssatsningar kännetecknar Lekeberg och vi styr mot nya och spännande utmaningar. Vill du vara med på resan?
Läs mera om vår kommun på
www.lekeberg.sePubliceringsdatum2015-11-19ArbetsuppgifterDet nystartade Bemanningsteamet behöver förstärkning och söker nu en bemanningsplanerare på deltid för ett vikariat. Beroende på din kompetens finns också möjlighet att utöka sysselsättningsgraden med arbete i annan verksamhet i kommunen.
Bemanningsteamet arbetar med att lösa all korttidsfrånvaro i kommunens verksamheter.
KvalifikationerFör att arbeta i bemanningsteamet behöver du ha god datorvana och lätt för att lära. Vi ser också att du är en person som är positiv och serviceinriktad, stresstålig och har förmågan att kunna se möjligheter och hitta lösningar på problem som kan uppstå. Du ska ha en god social förmåga och tycka om att ha mycket kontakter med olika personalkategorier.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet
ÖVRIGT
Du gör din ansökan via vårt elektroniska rekryteringsverktyg. Det är därför viktigt att du fyller i alla steg noggrant för att vi ska kunna göra en riktig bedömning av din ansökan.
Vi undanber oss direktkontakt med rekryterings-och bemanningsföretag samt annonsförsäljare i samband med denna rekrytering.
Varaktighet, arbetstid
Deltid. 50 % Dagtid mån-fre. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Tillträde snarast., upphör: Vikariatet beräknas pågå t.o.m den 30/6 2016 med möjlighet att jobba vid behov i bemanningsteamet även efter vikariatet.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-03
Ange följande referens när du ansöker: A455626 - Kopia
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Brändholm, Personalchef 0585-48938
peter.brandholm@lekeberg.seAnna Ringström, Bemanningsplanerare 0585-48902
anna.ringstrom@lekeberg.seFacklig kontaktFacklig organisation, Nås via växeln 0585-487 00
FöretagLekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen
AdressLekebergs kommun, Kommunstyrelseförvaltningen
Bangatan 7, 716 31, Fjugesta
71631 FJUGESTA
Kontorsadress71681 Fjugesta
Jobbnummer 2536127
Observera att sista ansökningsdag har passerat.