Bemanningskoordinator med säljfokus

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Stockholm
2015-05-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Bemanningskoordinator med säljfokus" (publicerad 2015-05-19) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-05-12

Företaget
Är du säljare med erfarenhet från bemanningsbranschen som söker nya utmaningar? Då har vi jobbet för dig. Vi är ett mindre, familjärt vårdbemannings företag i expansionsfas och som nu är redo för nästa steg, och då hoppas vi att du är med!

Vilka är vi?

Novum Care AB bildades 2012 och är ett vårdbemanningsföretag med kunder inom såväl den privata sektorn som landsting över hela Sverige. Vi har en liten och flexibel organisation och kan därför erbjuda en trivsam arbetsplats med högt i tak. Just nu är vi inne i ett expansivt skede och det finns stora möjligheter att vara med och påverka och utforma ditt framtida arbete.

Om arbetet

Som bemanningskoordinator hos Novum Care AB arbetar du med hela kedjan, från införsäljning av nya uppdrag mot kund, att matcha uppdrag med rätt läkare eller annan sjukvårdspersonal, skriva avtal och annan administration och logistik som rör uppdragen. Kvalitetssäkring genom bland annat uppföljning och utvärdering är andra viktiga delar av arbetet.

Vem är du?

Du tycker om att arbeta självständigt, ditt arbetssätt präglas av ett strategisk tänk, kvalitet och flexibilitet. Dessutom är du duktig på att bygga nätverk och relationer, har lätt för att ta människor per telefon och en bred förståelse för HR processer. Du ser snabbt vad som är nyckeln till ett lyckat uppdrag. Sist men inte minst är du lyhörd inför vad som behövs för att utveckla en kundrelation ytterligare, och kan ta in kunders synpunkter för att införa nödvändiga förbättringar för att nå bästa resultat.

Kvalifikationer
Kvalifikationer
• Mycket god svenska
• Datavana
• Säljerfarenhet, gärna som Account Manager

Meriter:

• Arbete med kvalitetssäkringssystem såsom Almega eller ISO
• Erfarenhet om avrop och upphandlingar
• Erfarenhet från vård- eller läkemedelsbranschen
• Erfarenhet från bemanningsbranschen, gärna som koordinator
• HR kunskaper

För tjänsten relevant utbildning inom ekonomi, marknadsföring, sälj och/eller vård eller motsvarande kompentens.

Start: Mitten av augusti (enligt överenskommelse)
Omfattning: Tjänsten är tillsvidare på 75-100 % enligt överenskommelse.
Lön: Fast samt provision
Plats: Stockholm

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via e-post. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt, då urval sker fortlöpande, men senast 15 juni 2015 behöver du mejla oss ditt personliga brev och CV.

jobb@novumcare.se

Kontakt
Åsa Henriksson
0728-439226
Epost: asa.henriksson@novumcare.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-06-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 3541
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Daniel Stenberg

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Herkuelsgatan 12
11152 Stockholm

Kontorsadress
Herkuelsgatan 12, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2290976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: