Bemanningsansvarig för reception till Inhouse

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Inhouse
Inhouse fortsätter att expandera och nu söker vi ytterligare en kollega, en bemanningsansvarig med ansvar för den dagliga verksamheten och utvecklingen av Inhouse receptionistpool.
Vår framgång bygger på personligt engagemang, ett stort dynamiskt nätverk och moderna arbetsmetoder. Välkommen till oss.

Publiceringsdatum
2010-11-09

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten som bemanningsansvarig är ett roligt, omväxlande och utvecklande arbete. I rollen intervjuar du löpande receptionister för vår bemanningspool och sköter den dagliga kontakten med både kunder och ambulerande personal. Du ansvarar för att jouren och bemanningen fungerar och ser till att det finns tillgängliga receptionister varje dag. Vidare ansvarar du för att konsulterna får den upplärning de behöver, skriver kontrakt samt lägger upp bokningar i systemet. I rollen ingår också att utveckla receptionspoolen och komma ut och träffa våra kunder och konsulter.

Profil
Det är en fördel om du har haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Tidigare erfarenhet av receptionsarbete och/ eller administrativt arbete är meriterande. Vi ser gärna att du har en utbildning inom personal eller är inne på sista året av PAO-programmet (eller motsvarande).
Som person är du serviceinriktad och lösningsfokuserad. Du ser omöjliga situationer som utmaningar. Du trivs med att arbeta under högt tempo och har förmåga att vara självgående, initiativrik och orädd. Fallenheten för administration är också ett plus. Tjänsten kräver även att du har ett visst affärstänk och kan driva Inhouse receptionistpool framåt.
Välkommen till Inhouse och en glad och driven arbetsgrupp. För rätt person väntar ett spännande och utvecklande arbete!

Övrig information
Vi söker dig som vill arbeta heltid eller deltid. Om det är så att du vill arbeta deltid är det minst 25 timmar per vecka, dessutom ser vi att du ska ha möjlighet att inom en snar framtid gå upp till heltid.
Tycker du tjänsten låter intressant, är du välkommen att söka via Inhouse hemsida, www.inhouse.se. Glöm inte att motivera varför just du skulle passa för tjänsten. Det är även viktigt att det i din ansökan framgår om du vill arbeta deltid eller heltid.
Sista ansökningsdatum är den 22/11-2010 men intervjuer sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Mariette Wolfers, 0852223310, Mariette.Wolfers@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
Grev Turegatan 30

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306

Jobbnummer
773071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: