Bemannia söker förvaltningsassistent/ekonomiassistent till Stock

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta både administrativt och ekonomiskt och är intresserad av fastighetsbranschen? Då är du perfekt person för detta uppdrag.

Bemannia söker nu dig som kan börja omgående som förvaltningsassistent/ekonomiassistent hos vår välkända kund i Stockholm. Uppdraget förväntas pågå till agusti månad 2017 med start senast den 13 mars.

Som konsult blir du anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är verksam inom den offentliga sektorn.

Välkommen in med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter:

Uppdraget avser en konsulttjänst på heltid som förvaltnings/ekonomiassistent.

Som konsult kommer du huvudsakligen arbeta med följande arbetsuppgifter:

• Hyresavtalsadministration
• Kund- och leverantörsreskontra
• Ekonomiska uppbokningar/bokslut samt avstäningar
• Inkommande fakturor, kontering och vidarefakturering
• Diariehantering (ex. vid hyresavtal, beslut och hyresgätanpassningar)
• Administrerar intäktsbudget och avstämning i vårt fastighetssystem Fast 2
• Tar emot sjukanmälningar/VAB/övrig frånvaro och mailar ut till gruppen (info vid frånvaro skickas till personalansvarig chef med kopia till förvaltningsassistent)
• Administrativ bevakning av hyresgästanpassningsprojekt och vidarefakturering till kunder
• Avstäning mediafakturering mot hyresavtal

Dina kvalifikationer:

• Erfarenhet av och kunskap av hyresavtalsadministration, ekonomiska uppbokningar och administration av intäktsbudget.
• Erfarenhet av likartade uppdrag inom statlig verksamhet.
• Analytisk förmåga.
• Datorvana.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se, märk ansökan med referens: "Förvaltningsassistent Stockholm"

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
40 timmar i veckan. Visstid med chans till förlängning.

Publiceringsdatum
2017-02-15

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michelle Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3322960

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: