Backoffice söker en vikarierande Office manager!
Elgiganten AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elgiganten AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Elgiganten Backoffice söker en vikarierande Office manager för ett längre vikariat!
Med anledning av att vår Office manager går på föräldraledighet söker vi därmed en vikarie till tjänsten, som kan fungera som spindeln i nätet. Vikariatet kommer löpa under minst ett år. Tror du att du är rätt person för jobbet så ska du läsa vidare.
Som Office manager har du ett huvudansvar för vår kontor - hur det ser ut och hur vi har det, med målet att vår vardag ska flyta på. Du trivs i en dynamisk miljö och gillar att ha många bollar i luften samtidigt som du gärna arbetar självständigt. Du uppskattar när folk kommer till dig och ber om hjälp - det som driver dig är att ge hög service.
I ditt arbete ingår det att ansvara för kontoret, boka resor, administrera möten & utbildningar samt viss medverkan på dessa, beställa kontorsmaterial, assistera VD:n med administration samt svara på diverse frågor från kollegor och gäster. Du utgår från vår reception.
Tjänsteresor med övernattningar kan förekomma, i liten utsträckning. Du behöver ha B-körkort.
Som person är du strukturerad, driven, social och ansvarstagande. Du är också noggrann, prestigelös, flexibel och självgående i ditt arbete. Du uppskattar ordning och reda samt trivs med att ha många olika typer av arbetsuppgifter. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och agerar professionellt, samt är inte rädd att fatta egna beslut.
Vår kultur kännetecknas av hjälpsamhet, så du måste vara beredd på att arbetet varierar baserat på behov. Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift.
Du rapporterar till Elgigantens VD.
Arbetsuppgifter:
• Ansvar över reception och entré
• Ta emot gäster och svara i telefon
• Administration och posthantering
• Utbildnings - och mötesbokningar samt viss medverkan på dessa
• Underhålla och beställa kontorsmaterial
• Underhåll och uppdatering av bokningssystem
Kvalifikationer:
• Strukturerad och ordningsam
• Självgående
• Tycker om att ge support och är serviceminded
• Förmågan att hantera stress på ett bra sätt
• Glad och positiv
• Resultatorienterad
Vi erbjuder dig:
• Individuell lönesättning
• Personlig utveckling
• En stark företagskultur och ett starkt lag av bra medarbetare
• Utmärkta karriärmöjligheter i Sverige och Norden
Sista dag att ansöka är 2019-05-10.
Tillträde: Snarast
Är du sugen på en ny utmaning och tror att du är rätt person? Ansök via länken.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Minst ett års vikariat
Publiceringsdatum2019-04-26ErsättningEnligt överenskommelse
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSolveig Alsterborg 0701740052
FöretagElgiganten AB
AdressElgiganten AB
Esbogatan 12
16429 Kista
KontorsadressEsbogatan 12
Jobbnummer 4753724
Observera att sista ansökningsdag har passerat.