BackOffice Administratör till Swedbank

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du också bidra till att underlätta för kollegor så de får mer smidiga och effektiva arbetsdagar? Då är denna roll något för dig!

Om jobbet
Som Facility Helpdesk Specialist kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med att stödja teamet med att komplettera kundens produkterbjudanden. Du kommer även få ta del av den pågående förändringen av inhemsk och internationell betalningshantering.

I din roll som Facility Helpdesk Specialist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att vara;
• Komplettera kundens produkterbjudande
• Tillhandahålla professionell, relevant & personlig service
• Ta del av den pågående förändringen av inhemsk och internationell betalningshantering
• Skapa nya sätt att arbeta tillsammans med teamet
• Supporthantering

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen
För att passa in i rollen och gruppen behöver du tycka om att ge service, vara positiv, ta egna initiativ, vara lösningsorienterad, ansvarstagande och ha en vilja att förbättra vår service. Våga fråga och var inte rädd för att göra fel. Du är självgående, kreativ och förstår verksamhetsbehov och
krav. Vi värdesätter erfarenhet från serviceyrken. Eftersom vi har ett nära samarbete med varandra och våra kollegor inom Facility Operations behöver du vara en lagspelare som ställer upp och är flexibel. Andra egenskaper som efterfrågas är att du är strukturerad, ordningsam, stresstålig, och har god datavana. Flytande svenska och engelska i tal och skrift krävs.

Arbetstiderna ligger schemalagda mellan 08:00 - 17:00

Viktigt för tjänsten är;
• Att vara en lagspelare och snabblärd med tekniskt tänk
• Bidra till ett bra arbetsklimat
• Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
• Service- och detaljorienterad
• Tidigare arbetslivserfarenhet från back-office
• Erfarenhet av back-offce system, Betsy, Proswitch, GPP & Atlas

Varför arbeta på Swedbank?
Du kommer få arbeta med ett härligt gäng som tycker om att underlätta för våra kollegor i banken. Ingen dag hos oss är den andra lik. Du får lära dig nya saker och får möjlighet till egen utveckling. Vi skrattar mycket tillsammans och jobbar som ett team där vi ställer upp för varandra!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2022-09-28

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-10-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-39137".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
7024999

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: