Back-office ärende hanterare
Jobquest Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobquest Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Back-office ärende hanterare till kund i Stockholm
Du kommer hjälpa kunder med enklare ärenden samt ta emot och vidarebefordra uppgifter så att ordinarie personal kan utreda och återkomma till kunden vid svårare ärenden. Även enklare administration ingår.
Kompetenskrav:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete
• Självgående
• Kan arbeta efter manual
• Svenska i skrift och tal
• Meriterande med erfarenhet från försäkringsbranschen
Stor vikt läggs på personlig lämplighet.
Som person är du driven, flexibel och prestigelös.
Arbetstiden är heltid med start omgående.
Uppdraget är en del av JobQuest konsultverksamhet. Din anställning kommer att vara hos JobQuest men din placering kommer att vara som konsult hos vår kund.
Ansök så snart som möjligt via vår CV databas på
www.jobquest.se. Då tjänsten kan komma tillsättas tidigare kommer vi att arbeta löpande med rekryteringsprocessen.
Din ansökan ska innehålla cv och ett personligt brev på svenska samtnamn och nummer till två referenser. (Vi ringer inga referenser innan du är aktuell för tjänsten).
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post
kontakt@jobquest.se När du skickar in din ansökan godkänner och samtycker du till att JobQuest behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer
Kollektivavtal: Vi följer bemanningsföretagens kollektivavtal.
JobQuest är ett snabbt växande bemannings- och rekryteringsföretag med lång och bred branscherfarenhet. Vi vet att bredd skapar möjligheter, både för dig som kund och för dig som kandidat.
Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner, att aktivt och engagerat hjälpa till att länka samman människor både företagare och privatpersoner, genom att erbjuda smarta och attraktiva tjänster till konkurrenskraftiga priser. Just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande, Professionella och Handlingskraftiga i relation till kund och kandidat.
Varaktighet, arbetstid
100% Möjlighet till förlängning
Publiceringsdatum2017-05-22ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKirsi Andersson
FöretagJobquest Sverige AB
AdressJobquest Sverige AB
Upplandsgatan 7
11123 Stockholm
KontorsadressUpplandsgatan 7 11123 Stockholm
Jobbnummer 3514223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.