Avtalssamordnare Markåtkomst
Quest Consulting Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Quest Consulting Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Åt vår kund söker vi en avtalssamordnare markåtkomst
Uppdragsbeskrivning:
Uppdraget omfattar utförande av praktisk administration ingående i projektarbetet.
Vid projektarbete för en lednings- och/eller stationsbyggnation produceras stora mängder handlingar och dokument inom ramen för delprojekten tillstånd och markåtkomst. En avtalssamordnare handlägger avtal, registrerar inkomna och utgående handlingar, gör utskick, administrerar utanordningar av ersättningar till fastighetsägare m.m.
Arbetet utförs på kontorsarbetsplatsen i Sundbyberg.
Publiceringsdatum2024-02-05Dina arbetsuppgifterHandläggning av ansökningar/tillstånd samt dokumentation av inkomna avtal, fullmakter, förrättningshandlingar som genereras på berörda fastigheter och annan dokumentation som uppkommer i samband med arbete med tillstånds- och markåtkomstfrågor
Administrera och genomföra aktiviteter/utskick (exempelvis, brev, kallelser, information, Medgivande av förundersökning (MFÖ) Markupplåtelseavtal (MUA) m.fl.
Framtagande av utbetalningsunderlag avseende skadereglering som sker i samband med MFÖ, MUA och andra avtalshandlingar
Ta fram fastighetsägareförteckningar
Ansvar för att fastighetsdata/fastighetsförteckningar uppdateras enligt rutin
Registrera handlingar (dokument) i Svenska kraftnäts ärendehanteringssystem W3D3, Alfresco, och markåtkomstsystemet LARS
Kompetens och Erfarenhet:
Minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete inom offentlig sektor/energibranschen.
Minst 2 års erfarenhet av att registrera handlingar (dokument) i ärendehanteringssystem t.ex. W3D3.
Minst 2 års eftergymnasial utbildning alt. minst 5 års arbetslivserfarenhet av avtalshantering eller projektadministration
Mervärdeskrav:
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av infrastrukturprojekt eller fastighetsrättslig hantering
Minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete med en eller flera av följande
Dina personliga egenskaperStrukturerad, noggrann och serviceinriktad
God samarbetsförmåga och initiativförmåga
Flexibel och van att jobba med många arbetsuppgifter parallellt.
Ödmjuk och tydlig i sin kommunikation.
Arbetar både självständigt och i grupp
God datorvana
Du skall vara flytande i svenska i både tal och skrift.
Uppdraget är på heltid och på 100%. Vi erbjuder fast månadslön och semesterdagar i förskott
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om företagetQuest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Quest Consulting Sverige AB (org.nr 556945-6659),
https://quest.se/ Jobbnummer 8446149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.