Avtalsadministratör till vår kund i Umeå

Clockwork Umeå AB / Butikssäljarjobb / Umeå
2019-03-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Avtalsadministratör till vår kund i Umeå" (publicerad 2019-05-06) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i "bättre framtidsbranschen" - för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tretton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu handläggare till avtalshanteringsteamet för heltidsuppdrag hos vår kund i Umeå. Uppdragen beräknas starta i april/maj eller enligt överenskommelse och löper minst 6 månader framöver. För rätt person finns goda chanser till förlängning hos vår kund. Som handläggare kommer du arbeta med avtalshantering, leasing, kund- och leverantörsreskontra, kundservice samt andra sedvanliga administrativa uppgifter.

Du kommer vara anställd som konsult hos Clockwork och som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.


Din profil
Vi tror att du har gymnasiekompetens, har du någon ekonomisk inriktning eller påbyggnad på din utbildning är det en fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administration och kundservice. Har du dessutom erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Har du även goda kunskaper i norska är det en stor fördel.

Som person är du positiv, serviceinriktad och noggrann. Du har en analytisk förmåga, ett gott bemötande och känsla för service. Vidare har du en god samarbetsförmåga och är hjälpsam. Arbetstempot kan vara högt, så det är viktigt att du trivs i en sådan miljö.

Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

För frågor om tjänsten, kontakta konsultchef Jennifer Åström Gustafsson, via tfn; 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Sök tjänsten senast 2019-04-07 via www.clockworkpersonal.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2019-03-18

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-07
Ange följande referens när du ansöker: 5506
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Åström Gustafsson jennifer.astrom.gustafsson@clwork.se 0733-51 27 14

Företag
Clockwork Umeå AB

Adress
Clockwork Umeå AB
Renmarkstorget 10
90326 Umeå

Kontorsadress
Renmarkstorget 10

Jobbnummer
4675495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Umeå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Umeå AB: