Avtalsadministratör med känsla för service till Selecta

KFX HR-partner Stockholm AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Om tjänsten
Har du ett par års erfarenhet av administration och avtalshantering? Är du dessutom en servicemedveten person med känsla för kvalité? Då kan du vara Selectas nya medarbetare!

Om företaget
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Selecta finns representerade i 24 länder, i Sverige finns man på 34 orter och har ca 500 anställda. Selecta erbjuder sina kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe-och varuautomater samt tillbehör och varor till dessa. Här erbjuds du en spännande utmaning i en internationell miljö. På Selecta får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder, i en miljö som präglas av hög trivsel.

Arbetsuppgifter
I rollen som avtalsadministratör hos Selecta ingår du i ett serviceteam på 11 medarbetare . Tillsammans med dina kollegor i Totalserviceteamet hanterar ni avtalen mot Selectas kunder. Du fungerar som en länk mellan kundansvarig och kund, genom att bistå med support gällande avtalsfrågor. Dina dagliga arbetsuppgifter består i bland annat:

• Orderläggning
• Utformning av avtal
• Kundregistervård
• Fakturering av maskiner

Selecta arbetar i Movex, QlikView, Excel, Microsoft CRM och Barium.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av administration och avtalshantering. Viktiga egenskaper för tjänsten är nogrannhet, struktur och service. Som person är du kvalitetsmedveten och mån om att ditt arbete utförs med hög servicenivå. Ditt arbetssätt är metodiskt och självständigt, och du arbetar gärna i ett högt tempo.

Du som söker har en gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot ekonomi eller juridik. Krav för tjänsten är att du är en van användare av Excel och kan hantera Privotabeller. Du bör ha goda kunskaper i den svenska språket, i tal och skrift. Hos Selecta mäts du både på vad du gör och hur du gör det och det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med Selectas; Kundfokus, En vinnande attityd, Samarbete, Ett professionellt utfört arbete och Integritet - Och självklart älskar du kaffe!

Övrigt
I denna rekryteringsprocess samarbetar Selecta med KFX HR-partner och samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Linnea Hägg, på 08-663 99 00. Start för tjänsten är omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Tjänsten är placerad på Selectas huvudkontor i Årsta.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-07

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 2928
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnea Hägg

Företag
KFX HR-partner Stockholm AB

Adress
KFX HR-partner Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm

Kontorsadress
Sturegatan 38

Jobbnummer
3789510

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Stockholm AB: