Avdelningsadministratör till myndighet
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Publiceringsdatum2019-02-04Dina arbetsuppgifterTill en myndighet i centrala Stockholm söker vi en avdelningsadministratör! Konsultuppdraget omfattar heltid med start 5 mars och pågår fram till 31 december. Du kommer att sköta administrativa rutiner och vara ett operativt stöd för avdelningschefen. Arbetsuppgifter som förekommer är:
• Administrativt stöd för verksamhetsplanering, verksamhetsuppföljning och årsredovisning
• Uppföljning av resursläget
• Planera och genomföra avdelningens gemensamma konferenser och externa möten
• Löpande ekonomi- och personaladministration på avdelningsnivå
• Protokollföring och utskick från möten
• Utveckla de administrativa processerna och rutinerna
Vem är du?
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller personaladministration, samt minst tre års erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. Du ska tidigare ha arbetat med personaladministration, ha goda kunskaper i MS Office, och uttrycka dig obehindrat på både svenska och engelska i både tal och skrift. Det är även ett krav att du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ till att utveckla administrativa rutiner.
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet från myndighet
• Erfarenhet av IT nära relaterad verksamhet
• Erfarenhet av något eller några av myndighetens system för ekonomi och personaladministration som Agresso, Visma Proceedo eller Palasso
För uppdraget är det viktigt att du är noggrann, effektiv och serviceinriktad. Du samarbetar väl med andra, men kan även arbeta självständigt och har inga problem att ta egna initiativ.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på en myndighet i centrala Stockholm, start i mars och fram till december. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef My Bergdahl via mail:
my.bergdahl@jurek.seDå urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via
www.jurek.se. Sökord: administratör, avdelningsadministratör, ekonomiadministratör, personaladministratör
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Bergdahl
my.bergdahl@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4591435
Observera att sista ansökningsdag har passerat.