Assistent-Internationell bank

Kontorsfixarna Stockholm AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet.

Assistent - Internationell bank
Vi söker en assistent/sekreterare till ett av våra kundföretag som är en internationell bank. Personen kommer även att fungera som receptionist. Banken är ledande inom investment banking, finansiella tjänster, transaktionsprocesser samt private equity. Banken har sin verksamhet belägen i trevliga lokaler i centrala Stockholm.

Publiceringsdatum
2007-11-13

Dina arbetsuppgifter
Som assistent/receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I dina arbetsuppgifter ingår bokning och skötsel av konferensrum, beställning av mat, taxi och resor samt inköp av kontorsmaterial. Vidare innefattar tjänsten att ta hand om företagets telefonväxel, post- och budhantering, ta emot och skicka fax, distribuera inkommande mail, ankomstregistrering av fakturor, beställa visitkort samt daglig administrativ support till kontorets olika avdelningar. Du kommer även att fungera som huvudassistent till företagets Bransch Manager.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du är initiativrik, representativ och har förmågan att se vad som behöver göras.

Vi söker dig som är en ansvarstagande, flexibel och kommunikativ person som kan fatta egna beslut.

Det är av stor vikt att du har goda kunskaper i det svenska språket men framförallt i det engelska eftersom majoriteten av företagets samarbetspartners är internationella. Erfarenheter av MS Office, Lotus Notes och PowerPoint är ett krav.

Anställningstyp/arbetstider
Med start 15 dec, Tillsvidare, heltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: rekrytering@kontorsfixarna.se

Företag
Kontorsfixarna Stockholm AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Telefonnummer: 08-663 99 00
E-postadress: rekrytering@kontorsfixarna.se
Mer information på http://www.kontorsfixarna.se

Jobbnummer
53755

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kontorsfixarna Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kontorsfixarna Stockholm AB: