Assistent till man i Ystad!
Tindra Personlig Assistans AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Ystad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Ystad,
Tomelilla,
Skurup,
Sjöbo,
Simrishamn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tindra Personlig Assistans AB i Ystad,
Tomelilla,
Sjöbo,
Trelleborg,
Staffanstorp eller i
hela Sverige Tindra personlig assistans AB är ett företag som växer starkt. Hög kvalitet och god kompetens kännetecknar verksamheten. Vi arbetar utifrån ledstjärnorna: Tydlighet, Integritet, Närhet, Delaktighet, Respekt, Ansvar.
Just nu söker vi en vikarie då en av våra anställda går på föräldraledighet.. Vår uppdragsgivare är en man i 50-års åldern bosatt i Ystad. Han har en katt vilket gör att det är viktigt att du inte är allergisk. Du kommer att följa ett schema som innebär arbete såväl dag, kväll och helg och du kommer att ha sovande jour nattetid.
Du skall ha stor ansvarskänsla och ha hög arbetsmoral. Detta i kombination med en stor portion humor och initiativrikedom ger de bästa förutsättningarna för att vi tillsammans skall trivas och lyckas med vårt uppdrag. Det är viktigt att du är lyhörd och att du uppskattar både att vara ute och hitta på saker men även att ta det lugnt.
Det är bra om du har några års erfarenhet av att arbeta med personlig assistans. Tjänsten kommer att tillsättas omgående så ansök redan idag!
Publiceringsdatum2011-05-16Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: T7
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@tindra-ab.seKontaktAnna Olofsson, Enhetschef, 0704-136349, 0435-15730 (Arbete),
anna.olofsson@tindra-ab.seFöretagTINDRA PERSONLIG ASSISTANS AB
AdressTINDRA PERSONLIG ASSISTANS AB
Box 156
26422 Klippan
KontorsadressÅbyplan 2A
Klippan
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0435-15730
Faxnummer: 0435-481979
E-postadress:
rekrytering@tindra-ab.se Jobbnummer 934929
Observera att sista ansökningsdag har passerat.