Assistent till Ericsson i Kista!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2016-02-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent till Ericsson i Kista!" (publicerad 2016-03-31) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du en flexibel och serviceinriktad person med erfarenhet av Ericsson? Då har vi uppdraget för dig som assistent med start omgående och som pågår en månad framåt med chans till förlängning.
Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som assistent kommer du att ansvara för administrativ service till avdelningschefen. I dina arbetsuppgifter ingår det att hantera reseadministration, planering runt möten och aktiviteter samt orderhantering. Du kommer även att arbeta med administration i vår kunds egna dokumenthanteringssystem, distribution och arkivering av diverse dokument.
Vem trivs här?
Vi tror att du som söker har erfarenhet av att ha arbetat som assistent åt chefer, eller erfarenhet av att ha arbetat på Ericsson. Du är en serviceinriktad person med hög integritet.
Som person är du strukturerad, noggrann samt ödmjuk. Du har lätt att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och ser möjligheter att effektivisera administrationen.
Vidare är dina datorkunskaper mycket goda och har du dessutom arbetat i affärssystem och dokumenthanteringssystem är detta tjänsten för dig. En stor del av kommunikationen kommer att ske på engelska och därför behöver du ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift. Har du erfarenhet i franska är det meriterande.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och pågår i en månad framåt med chans till förlängning. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommenatt söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-02-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-04
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
annelie.sandberg@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2655595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.