Assistent/sekreterare till Revisionsbyrå

Office Partner AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker dig som vill ingå i ett sekreterarteam på en välrenommerad revisionsbyrå i centrala Stockholm 
Arbetsuppgifterna innefattar b.la resebokningar, enklare fakturering, presentationer i Powerpoint.
Tjänsten kräver att du har gymnasieexamen samt att du arbetat några år som sekreterare/assistent. Goda kunskaper i engelska och mycket goda kunskaper i Officepaketet. Det är viktigt att du kan arbeta självständigt och att du hanterar periodvis stressiga situationer. Har du tidigare erfarenhet från arbete på revisionsbyrå är det en merit. Du gillar givetvis att arbeta med siffror.
Personliga egenskaper som vi värdesätter är; hög servicekänsla, prestigelöshet, förmåga att prioritera och en naturlig vilja att hjälpa till där det behövs. 
Intervjuer sker löpande.
Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2008-10-28

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön+förmåner

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-27
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Helena Tellberg, 08-7440240

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
Sparbanksvägen 14
12932 Hägersten

Jobbnummer
341076

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: