Assistent

Randstad AB Västerås / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Randstad söker just nu en assistent för kunds räkning.

 Arbetsuppgifter 

Som assistent kommer du att arbeta med resebokningar, mötesbokningar, uppföljning av omkostnader och även räkningshanteringar och diverse administrativa uppgifter.
Du är duktig på att formulera dig i tal och skrift.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att assistera chefer inom finansavdelningen. I rollen som assistent ingår följande arbetsuppgifter;

• Boka och koordinera möten och lokaler
• Sammanställningar av fakutreringsunderlag samt fakturahantering
• Ta emot besök samt koordinera nyanställda
• Arkivering
• Resebokningar
• Delta i avdelningsmöten, föra protokoll
• Skriva ut och distribuera omkostnadsrapporter
• Underhålla standsradokumentationen

Publiceringsdatum
2012-05-30

Utbildning och erfarenhet
För tjänsten som assistent är det meriterande med arbetslivserfarenhet, med uppgifter som mötes-/ och resebokningar. Du ska ha ett par års erfarenhet av administrativt och ekonomiskt arbete. Vi ser att du har lägst gymnasiekompetens inom ekonomi. Har du erfarenhet av SAP R3 är det meriterande. Du är flytande i såväl svenska som engelska och behärskar Office-paketet utan problem.

Det är viktigt att du har ett gott ordningssinne och ett stort personligt engagemang. Du är en problemlösare, trivs med sociala kontakter och är noggrann. Du har gymnasie-/ högskoleutbildning.

Dina personliga egenskaper
Eftersom det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter krävs det att du är målinriktad, strukturerad, flexibel i ditt tänk och arbetssätt, stresstålig, samt har goda administrativa kunskaper. Vi söker dig som gillar att hålla i många trådar och vara spindeln i nätet. Att hålla ordning och reda samt god struktur på arbetet ser vi som en grundförutsättning för tjänsten. Du ska vara bekväm med att ha en dialog om det dagliga som dyker upp tillsammans med chefer.

Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Mersiha Durakovic på tel 021-470 24 20.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/Visstid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mersiha Durakovic, 0704317414

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1258462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: