Arbetsledare inom logistik
Arena Personal Sverige AB / Lagerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker nu drivna arbetsledare med ett intresse för logistik! Du kommer bli anställd som konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom logistikbranschen.
Arbetet innefattar bland annat arbete med planering, kvalitetskontroll och arbetsledning. Då arbetet innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut och sköter kontakt med såväl kund som chaufförer.
Detta uppdrag omfattar heltid men det finns även möjlighet till deltid samt helger. Uppdraget är i norrort.
Uppdraget har start från september men med möjlighet till tidigare start.
Vi ser gärna ansökningar från kvinnliga arbetsledare.
Publiceringsdatum2022-07-07ProfilSom person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Har lätt för att samarbeta och har en tydlig kommunikation.
Kvalifikationer C-körkort
Erfarenhet av Outlook och Excell
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska
Meriterande:
Körkort med behörighet CE
Erfarenhet inom logistik
Erfarenhet av livsmedelshantering (kyl och frys)
Vana vid hand-enheter
Engelska i tal och skrift
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagArena Personal Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Arena Personal Sverige AB (org.nr 556606-1916),
https://arenapersonal.com/ Arbetsplats Arena personal
Kontakt David Aro
david.aro@arenapersonal.com Jobbnummer 6806011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.