Arbetsledare - för dig som vill arbeta med säkra trafikmiljöer
Svevia AB (publ) / Byggjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svevia AB (publ) i Botkyrka,
Huddinge,
Södertälje,
Stockholm,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Att bygga och sköta om vägar och infrastruktur är stort. Att bidra till samhällsutvecklingen är ännu större. Hos oss får du göra både och. Inom Svevia kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med storföretagets stabilitet. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist på väg - med engagemang, samarbete och ansvar.
Nu söker vi en arbetsledare till Trafikanordningar (TA) med placering på vår etablering i Tumba. Vår affär är en viktig pusselbit i satsningen mot säkra arbetsplatser och en trygg trafikmiljö. Vi söker nu dig, som precis som vi - brinner för säkerhet på väg!
Om uppdraget som arbetsledare
Som Arbetsledare för TA ansvarar du för såväl planering, utförande och uppföljning av våra kunders uppdrag inom trafikanordningar. Rollen innebär kontakt med både interna och externa parter eftersom du ansvarar för affären från start till mål. Arbetet förläggs främst på kontoret och du har en viktig ledande funktion för våra yrkesarbetare och underentreprenörer. Du säkerställer leveranser från att initiera och starta projekt till fakturering och uppföljning av arbetet. Däremellan ingår även moment som kalkylarbete, upprätta TA-planer och övrig förekommande administration.
Tillträde enligt överenskommelse med placering på Svevias etablering i Tumba. Tjänsten är heltid och arbetstiden är normalt förlagd vardagar 7-16, dock ingår en del nattarbete samt beredskap i tjänsten. På Svevia tillämpar vi individuell lönesättning.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med trafikanordningar på väg alternativt har erfarenhet från entreprenadbranschen med motivation och intresse för att fördjupa dig inom TA. Att självständigt lösa problem, ta initiativ och fatta beslut är något du trivs med och du värdesätter tydlig kommunikation samt goda relationer med såväl kollegor som kunder. Som person är du trygg, förtroendeingivande och uppskattar ett varierat arbete med mycket eget ansvar och hög servicenivå. Ditt arbete genomsyras av affärsmässighet och du strävar alltid efter att uppnå uppsatta mål och lönsamhet i dina projekt. B-körkort och datorvana är ett krav för tjänsten.
Det är meriterande om du har kompetens och erfarenhet av att upprätta TA-planer samt innehar C-körkort och YKB.
Varför Svevia?
Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta, det är lätt att påverka och göra sin röst hörd.
Vi har karriärvägarna för dig som både vill bli chef och ledare eller vill utvecklas i din befintliga yrkesroll. Det är som lag vi skapar framgång. Det är så vi gör affärer och genererar resultat. Det är så vi får vi stad och land att fungera. Vill du dela väg med oss?
Ansökan och information
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev.
Ansök senast 19 maj. Urval görs löpande.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Mira Babic 021-16 40 23. Har du frågor om rekryteringsprocessen kan du vända dig till HR-specialist Victoria Jersenius, 036-15 14 27.
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svevia AB (publ) (org.nr 556768-9848),
http://www.svevia.se Arbetsplats Svevia
Jobbnummer 8649087
Observera att sista ansökningsdag har passerat.