Är du världens bästa assistent? InsureSecs kansli söker ny medar
Insuresec AB / Administratörsjobb / Stockholm
2018-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du världens bästa assistent? InsureSecs kansli söker ny medar" (publicerad 2018-05-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Insuresec AB i Stockholm Vad vi behöver hjälp med
Tjänsten som assistent är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning. Som assistent hos oss har du varierande arbetsuppgifter, men vi har spaltat ner de viktigaste sakerna du behöver veta.
Registervård av vårt register: dvs. uppdatering av uppgifter, support för de individer som nyttjar / eller valt ingå i registret, inregistrering av data, och administrativa kontroller. Du besvarar frågor per telefon och mail rörande vårt register och vår verksamhet när sådana frågor kommer in, detta är en viktig del av ditt arbete.
Att se till att kontoret är snyggt och trevligt för medarbetare och besökare, att kontorsmaterial finns att tillgå, inköp och därtill relaterade uppgifter. Du administrerar och organiserar kontorets resor, bokningar av konferensrum, lokaler, och andra liknande arrangemang.
Understödjande tjänst: dvs. du är behjälplig gällande att ta fram enklare texter, att ta fram underlag från registret samt att understödja våra inspektörer inför platsbesök. Du bistår även VD och den operativa chefen med underlag från registret samt med enklare administrativa uppgifter.
Testledare. Administration inför och efter tester samt leda test vid genomförande på olika orter i Sverige och online. Du är även support för frågor avseende testets genomförande. Resor inom Sverige ingår i tjänsten.
Hej du, ursäkta att vi stör men vi tror att vi letar efter dig! Du som trivs i sociala sammanhang och önskar att du träffade fler människor i ditt jobb. Du som har serviceinriktning och samarbetsvilja som ledord i din vardag. Du som brinner för att arbeta lösningsorienterat och med tydlig och rak kommunikation.
Om du föredrar en personlig och hemtrevlig miljö där du tillsammans med oss kan komma med nya förslag på hur saker kan genomföras och bidra till olika lösningar, så är du precis vad vi letar efter! Är du dessutom någon som drivs av ett högt tempo och gillar att hålla en hög grad av tillgänglighet både internt och externt så kommer du verkligen uppskatta att arbeta med oss.
Vi förstår vikten av tydlig och rak kommunikation, att hålla deadlines samt brinner för vårt uppdrag. Är du driven och framåtsträvande och har ett högt rättspatos samt ser det som en fördel att ditt arbete bidrar till att trygga rådgivning av försäkringar? Då kommer du passa in perfekt!
Din bakgrund kan vara varierande, personlig lämplighet och din erfarenhet är av högre vikt än en specifik utbildning. Vi blir såklart extra glada om du har tidigare erfarenhet av administration/eventplanering eller liknande verksamhet.
På vårt kontor på Birger Jarlsgatan 55 i Stockholm finns dina framtida arbetskollegor, och helt opartiskt vågar vi nog påstå att vi är både ödmjuka, roliga och utvecklande att arbeta med. Därtill finns det friskvårdsbidrag, tjänstepensionsrådgivning, träningstimme och allt annat som man behöver som anställd hos oss. Vi arbetar med mottot "Frihet under ansvar", vilket ger dig möjlighet att själv påverka hur du arbetar inom ramen för arbetets beskaffenhet.
P.S: Körkort är meriterande, men inget krav.
Vilka är InsureSec?
InsureSec är ett branschregleringsorgan som ägs av Svenska försäkringsförmedlares förening (SFM). InsureSec reglerar försäkringsdistributörer genom att kontrollera kunskap och kompetens samt genom uppsökande tillsyn och branschreglering. Kort sagt ser vi till att försäkringarna som distribueras är schyssta. Förutom detta bistår vi Försäkringsförmedlingsmarknadens Disciplinnämnd med kansliarbete.
Varaktighet, arbetstid
Tjänsten som assistent är en visstidsanställning med möjlighet till förlängning.
Publiceringsdatum2018-05-21ErsättningPå vårt kontor på Birger Jarlsgatan 55 i Stockholm finns dina framtida arbetskollegor. Därtill finns det friskvårdsbidrag, tjänstepensionsrådgivning, träningstimme och allt annat som man behöver som anställd hos oss.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-30
Ange följande referens när du ansöker: AF: Bäst assistent!
KontaktLina Erenvidh
lina.erenvidh@insuresec.seAnnika Rengfelt
annika.rengfelt@insuresec.seFöretagINSURESEC AB
AdressINSURESEC AB
BIRGER JARLSGATAN 55
11145 STOCKHOLM
KontorsadressBIRGER JARLSGATAN 55
Jobbnummer 4156726
Observera att sista ansökningsdag har passerat.