Är Du Vår Nya Hub Manager?
Workshop International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm,
Järfälla,
Täby,
Sigtuna,
Uppsala eller i
hela Sverige WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå och jobbar med några av världens största varumärken. Vi kombinerar strategiska, kreativa och taktiska tjänster för att kunna skapa innovativa kundupplevelser både online och offline. Var med och skapa unika och engagerande pop up koncept åt olika varumärken, bli en av marknadens bästa brand ambassadors, utveckla och driv butikskoncept eller bli expert på sociala medier. WorkShop är med hela vägen från idéstadiet till genomförandet. Vår kultur präglas av en stark gemenskap där alla har möjligheten att få sin röst hörd.
Nu söker vi på WorkShop efter en Hub Manager till vår Next Gen Retail Hub. Ett co-working space, designat in-house, där vi samlat några av branschens mest innovativa företag. Nu söker vi dig som brinner för service och har lätt för att knyta nya kontakter.
Vi söker dig som kan fortsätta utveckla konceptet och säkerställa den dagliga driften. Vi vill utveckla fler samarbeten och skapa större värde för våra medlemmar. Det innebär att rollen präglas av att anordna gemensamma seminarier, utveckla digitala format i form av video-poddar och marknadsföra HUB:en.
Operativt sett ansvarar du för den dagliga verksamheten, vilket innebär att du har nära kontakt med medlemmar och ansvarar för bemanningen i receptionen med hjälp av vår Hub Host.
Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativtagande och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små detaljerna som gör skillnad. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och är väldigt strukturerad i ditt arbetssätt. Vidare är du kommunikativ och duktig på administration. Erfarenhet av Marathon, Oneflow, Office RnD eller liknande system är meriterande.
Vi söker dig som:
• Har erfarenhet av liknande roll tidigare
• Har en kreativ förmåga
• Har erfarenhet och god kompetens inom administration
• Är kommunikativ, lyhörd och omtänksam
• Är ambitiös, prestigelös, har känsla för detaljer och förmågan att leverera det lilla extra
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt Microsoft Office
Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!
Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse
Placering: Vi sitter i nybyggda lokaler vid Mariatorget, Stockholm
Anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
WorkShop erbjuder en spännande tjänst i en internationell och dynamisk organisation där tiden mellan idé och beslut alltid är kort. Vill du bli en del av vårt team?
Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag för tjänsten är 2022-04-17. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.
Lär dig mer om vårt företag på work-shop.com (
https://www.work-shop.com/) och följ oss gärna på Facebook (
https://www.facebook.com/workshoptheconsumerexperienceagency), LinkedIn (
https://www.linkedin.com/company/724670/admin/) and Instagram (
https://www.instagram.com/workshopretail/)!Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-04-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorkshop International Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Workshop International Sweden AB (org.nr 556665-8935),
https://www.work-shop.com/ Arbetsplats WorkShop
Kontakt Ebba Geijer
ebba.geijer@work-shop.com Jobbnummer 6544988
Observera att sista ansökningsdag har passerat.