Är du serviceminded och gillar problemlösning?

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du serviceminded och tycker om problemlösning?
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på www.adecco.se
Nu behöver vi en kundtjänstmedarbetare med inriktning mot fakturafrågor omgående

Publiceringsdatum
2011-04-29

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett team, som har till huvuduppgift att serva kunder och säljare från hela landet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att svara på frågor angående fakturor för inrikes vägtransporter och arbeta med administration kring dessa fakturor, göra rättelser och följa upp dem. Vidare kommer du att vara ett bollplank till kunden när det gäller problemlösning och reklamationer. Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå till sista augusti med chans till förlängning.

Erfarenheter
Du har tidigare arbetat med kundservice och är van vid att använda telefonen och daton som arbetsredskap. Därtill har du en slutförd gymnasieutbildning och uttrycker dig väl på engelska i tal och skrift.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har en problemlösande attityd, ett siffersinne och är lösningsfokuserad. Då arbetet innebär mycket kundkontakter söker vi dig som är serviceminded, noggrann, lyhörd och strukturerad. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Hos Adecco får du möjligheten till att knyta nya kontakter och skapa dig ett stort kontaktnät.

Så ansöker du
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Kristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
918224

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: