Är du serviceminded och gillar problemlösning?
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Är du serviceminded och tycker om problemlösning?
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt så sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.
Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag. Mer information om Adecco finner du på
www.adecco.seNu behöver vi en kundtjänstmedarbetare med inriktning mot fakturafrågor omgående
Publiceringsdatum2011-04-29Dina arbetsuppgifterDu kommer att ingå i ett team, som har till huvuduppgift att serva kunder och säljare från hela landet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att svara på frågor angående fakturor för inrikes vägtransporter och arbeta med administration kring dessa fakturor, göra rättelser och följa upp dem. Vidare kommer du att vara ett bollplank till kunden när det gäller problemlösning och reklamationer. Uppdraget är med start omgående och kommer att pågå till sista augusti med chans till förlängning.
ErfarenheterDu har tidigare arbetat med kundservice och är van vid att använda telefonen och daton som arbetsredskap. Därtill har du en slutförd gymnasieutbildning och uttrycker dig väl på engelska i tal och skrift.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som har en problemlösande attityd, ett siffersinne och är lösningsfokuserad. Då arbetet innebär mycket kundkontakter söker vi dig som är serviceminded, noggrann, lyhörd och strukturerad. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag. Hos Adecco får du möjligheten till att knyta nya kontakter och skapa dig ett stort kontaktnät.
Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka.
Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Kristian Andersson på telefon 031-725 45 09.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktKristian Andersson, Rekryteringsansvarig, 031-7254509
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 918224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.